خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی استاندار یزد؛

40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی در شهرستان میبد افتتاح شد

همزمان با هفتۀ دولت 40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در شهرستان میبد افتتاح شد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، همزمان با هفتۀ دولت تعداد 40 پروژۀ عمرانی، میراثی و آموزشی در شهرستان میبد با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «حسین فلاح» فرماندار میبد و جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح خانۀ بوم‌گردی با زیربنای 400مترمربع و اعتبار 400میلیون تومان از بخش خصوصی، آموزشگاه حضرت صاحب‌زمان(عج) محمودآباد با اعتباری بالغ بر 75میلیون تومان، بهره‌برداری از شبکۀ فاضلاب روستای سورک، 38واحد مسکن بهزیستی، جدول‌گذاری پارک بهاران و بهره‌برداری از میدان مسجد رکن‌آباد و ساختمان دهیاری مهرآباد از طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که در هفتۀ دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

«محمدعلی طالبی» در جلسۀ شورای اداری این شهرستان نیز حضور یافت و با اشاره به اعتقاد دولت تدبیر و امید بر باز بودنِ فضای نقد در جامعه، گفت: گاهی سوء استفاده‌هایی از این فضا برای تخریب دولت و دستاوردهای بزرگ نظام می‌شود که با همۀ این شرایط دولت یازدهم بر حرف و اعتقاد خود برای باز بودنِ فضای نقد ایستاده است.

طالبی افزود: نقدپذیری نشان‌دهندۀ اهتمام دولت تدبیر وامید برای پاسخ‌گویی است که از عالی‌ترین تا پایین‌ترین سطح جریان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به توصیۀ حضرت امام خمینی(ره) به بیان خدمات خود به مردم، ادامه داد: پاسخ‌گویی به مردم یکی از ارکان اصلی حکمرانی خوب است و هفتۀ دولت فرصتی است برای بیان خدمات و تلاش‌های نمایندگان دولت و مسئولان ادارات برای اینکه کارهای بزرگی که انجام گرفته است به مردم اطلاع‌رسانی شود.

طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌ها و برنامه‌های کلی دولت که به تأیید مردم نیز رسیده است گام‌های مؤثری برداریم.

کد خبر : ۴۰۴۴۰۸