خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اقتصادی استانداری یزد؛

نشست هم‌اندیشی برنامه‌های هفته پژوهش برگزار شد

نشست هم‌اندیشی برنامه‌های هفته پژوهش با حضور معاون اقتصادی استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در نشست هم اندیشی برنامه‌های هفته پژوهش در استان یزد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و فناوری اطلاعات و اعضای این کارگروه در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.

رئیس مرکز برنامه ریزی، نوسازی و فناوری اطلاعات استانداری در این نشست اقتصاد مقاومتی را از رویکردهای مهم برنامه‌های هفته پژوهش بیان کرد و گفت: برنامه‌های امسال هفتۀ پژوهش به گونه‌ای برگزار خواهد شد که بیشترین تعامل و همکاری میان دستگاه‌های گوناگون استان ایجاد شود.

«رضا یادگاری» ادامه داد: برنامه‌های هفته پژوهش در سال جاری در قالب اقدامی واحد طرح ریزی شده است که نتیجۀ آن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ایجاد بیشترین تعامل بین دستگاهی و جلوگیری از برگزاری برنامه‌های همزمان خواهد بود.

یادگاری گفت: دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی، مراکز پژوهشی، بنیاد نخبگان و دستگاه‌های اجرایی استان در یک سال اخیر در نمایشگاه هفته پژوهش به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های جانبی نمایشگاه نیز شامل پنل‌های تخصصی با محوریت هشت محور توسعۀ استان، انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر و استارت آپ خواهد بود.

در این نشست مسئولان اجرایی برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان، دبیر اجرایی پنل‌های تخصصی، اعضای کارگروه‌ انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر و نیز مسئولان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و برگزاری پنل‌های تخصصی تعیین شدند.

گفتنی است نمایشگاه هفته پژوهش 15تا 18 آذرماه در سالن غدیر دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۲۲۳۳۶