خبرگزاری کار ایران

در نشست برنامه‌ریزی هفته پژوهش؛

پنل‌های تخصصی هفتهٔ پژوهش سال 95 در یزد تعیین شدند

یازده پنل تخصصی هفتهٔ پژوهش سال 95 که از 15 تا 18 آذر ماه در دانشگاه یزد برگزار می شود، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته پژوهش مشخص شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست هم اندیشی هفتهٔ پژوهش با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعهٔ منابع استانداری، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعهٔ فناوری اطلاعات استانداری، رئیس دانشگاه یزد و دیگر اعضا در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعهٔ منابع استانداری در این نشست که عنوان پنل‌های تخصصی نمایشگاه هفتهٔ پژوهش و اعضای پنل‌ها مشخص شد، به تصویب ادغام برنامه‌های هفتهٔ کارآفرینی و پژوهش اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن هفتهٔ کارآفرینی، پنل تخصصی «مهارت و کارآفرینی» نیز به پنل‌های هفتهٔ پژوهش اضافه می‌شود.

سیدعلی عزالدینی از طراحی لوگوی استانی برای ساخت تندیس ویژهٔ هفتهٔ پژوهش خبرداد و افزود: برای امتیازدهی به پژوهشگران برتر استانی در نشست‌های آینده تصمیم گیری می‌شود.

در این نشست، پنل‌های تخصصی هفتهٔ پژوهش امسال با عنوان‌های «زیرساخت‌های گردشگری استان»، «احیا و تعادل بخشی منابع آب»، «پژوهش های فناورانه و دانش بنیان در علوم پزشکی»، «انرژی‌های پاک و کم هزینه»، «محیط زیست و مدیریت سبز»، «اینترنت اشیا و کلان داده»، «توسعهٔ صادرات غیرنفتی»، «نقش پژوهش در امنیت غذایی و تولید غذای سالم»، «فناوری نانو در حوزه سلامت و تولید دارو» و «مهارت و کارآفرینی» تعیین شد.

گفتنی است روزهای 15 تا 17 آذر ماه، نمایشگاه دستاوردهای ‍‍‍پژوهشی و 18 آذر ماه آیین پایانی هفته پژوهش در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۳۲۳۴۱