خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در بازدید از فرودگاه پیام کرج :

فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی گوشی همراه باید منتشر می شد/معتقد به شفاف‌سازی هستم

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۸۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر شفاف سازی اقتصاد کشور، انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی را به عنوان اقدامی اقتصادی مناسب، ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز ضمن بازدید از فرودگاه پیام کرج در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ارتباط با اقدامات مسافربری شدن فرودگاه پیام، اذعان داشت: یکی از برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز، راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام کرج است.

وی افزود: این فرودگاه پیش از این به عنوان ترانزیت حمل و نقل، حجم قابل توجهی از محصولات استان را بر عهده داشته و دارد.

آذری جهرمی از مراحل پایانی آماده‌سازی زیرساخت این فرودگاه خبر داد و تصریح کرد: دو مشکل مهم برای مسافربری شدن پیام وجود دارد که درصورت برطرف شدن معضلات موجود به هدف نزدیک خواهیم شد. 

وی افزود: عدم احداث جاده قابل  دسترسی و دفن زباله در حلقه دره، دو مانع مسافربری شدن فرودگاه پیام است که با سیاست های مدیران استانی در دست اقدام است و طی برگزاری چندین جلسه، این موضوع در حال پیگیری است که ضمن احداث راه دسترسی، معضل زباله‌های اطراف فرودگاه پیام با برنامه ریزی حل شود.

وزیر ارتباطات ابراز امیدواری کرد که با حل این مشکلات اولین پرواز مسافربری فرودگاه پیام در هفته دولت به مقصد نجف اشرف، انجام شود.

آذری جهرمی در بخش دیگر از این گفت و گو با اشاره به انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی در حوزه گوشی همراه، اظهار داشت: این لیست باید منتشر می‌شد چراکه معتقدم این موضوع باعث شفاف سازی در این حوزه شد.

وی گفت: مردم بارها ثابت کردند تحمل مشکلات اقتصادی را دارند ولی از فساد بیزارند لذا لیستی که درباره وارد کنندگان حوزه گوشی همراه منتشر شد در راستای شفاف سازی بود و حائز اهمیت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی موضوع اختصاص ارز به واردکنندگان موبایل را پیگیری خواهد کرد و نسبت به شفاف سازی بیشتر، اقدام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز