خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات الکترونیکی:

نصاب‌های غیر مجاز از طریق دوربین منزل مشتریان را رصد می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۷۷

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات الکترونیکی گفت: مواردی داشتیم که شخصی در داخل خانه خود دوربین نصب کرده بود و از طریق همان دوربین، نصاب غیرمجاز تصاویر را می‌دید که این مساله باعث شد یک مشکل خانوادگی شدید به وجود آید.

صادق فیض آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص وضعیت تولید و فروش دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی گفت: متاسفانه در این حوزه قاچاق کالا بسیار زیاد است اما اتحادیه با راه‌اندازی سایت و در اختیار قرار دادن آخرین اطلاعات برندها و فروشندگان و از همه مهمتر نصاب‌های مجاز سعی کرده به خریداران کمک کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات الکترونیکی گفت:‌ در کشور چندین کارخانه وجود دارد که قطعات مختلفی را تولید می‌کند که کالای آنها کیفیت قابل قبولی دارد و با وجود عدم حمایت دولت توانستند به پاکستان و عراق صادرات داشته باشند.

فیض آبادی ادامه داد: در حال حاضر دغدغه اصلی ما در صنف فعالیت افرادی است که فاقد پروانه کسب و کار هستند و همین سبب شده که دردسرهای زیادی برای مردم و ما به وجود آورند.

وی گفت: ما باید زمینه را طوری فراهم کنیم که فعالیت واحدهای بدون پروانه غیراقتصادی شود زیرا دیگر پلمب کردن فایده ندارد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات الکترونیکی ادامه داد: امروز یک فرد با آگهی روزنامه ادعای نصب تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته می‌کند و از طرف دیگر برخی از هموطنان نیز خیلی ساده به این افراد اجازه می‌دهند که وارد منزل یا محل کار که حریم خصوصی است شوند و این سبب می‌شود مشکلات عدیده‌ای به وجود آید. به طوری که امروز بیش از 90 درصد شکایات به اتحادیه‌ها از طریق افرادی است که از یک واحد صنفی که در نهایت مشخص می‌شود پروانه کسب ندارند انجام شده.

فیض آبادی تصریح کرد: یک مجموعه سیستم حفاظتی شامل دوربین مدار بسته DVR و هارد است و امروز هم تقریبا تمام مشتریان درخواست انتقال تصاویر دارند و می‌خواهند از طریق موبایل خانه یا محل کار خود را در هر زمان مورد رصد قرار دهند. این یعنی یک یوزرنیم و پسورد لازم است که تمام اطلاعات آن را شخص نصاب نیز دارد و می‌تواند به راحتی خودش نیز رصد کند.

وی تصریح کرد: حالا اگر آن شرکت یا نصاب غیرمجاز باشد و هیچ نگرانی‌ای از نظارت نداشته باشد می‌تواند خودش نیز آن واحد مسکونی یا تجاری را مورد رصد قرار دهد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات الکترونیکی ادامه داد: ما مواردی داشتیم که شخصی در خانه خود و در اتاق خواب دوربین نصب کرده بود و از طریق همان دوربین نصاب غیرمجاز تصاویر را داشته است و باعث شد که یک مشکل خانوادگی شدید و آسیب‌های اجتماعی به وجود آید. در حالی که نصاب‌های مجوزدار در همان ابتدا خودشان پیشنهاد می‌دهند که یوزرنیم و پسورد را مشتری تغییر دهد و طریقه بک‌آپ‌گیری را نیز به مشتری آموزش می‌دهد تا هیچ سوءاستفاده‌ای صورت نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز