خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

گفتگو با فرشید پاداش مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۵۹۹

مهاجم گلزن شهرداری ماهشهر گفت: شاید روی کاغذ شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشته باشیم اما تا پایان فصل اتفاقات زیادی خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرشید پاداش مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که با ۱۳ گل زده در صدر جدول قرار دارد در گفتگویی به سوالات فیروز بیگلری خبرنگار در مورد شرایط خود و شهرداری ماهشهر پاسخ داد؛

ایلنا: خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟

 فرشید پاداش هستم متولد ۱۳۷۰ از استان کهگلویه و بویراحمد شهرستان چرام.

ایلنا: فوتبال را از چند سالگی و از چه تیمی شروع کردید؟

 پاداش: مثل تمام فوتبالیست ها از کوچه و محل فوتبال را شروع کردم، بعد به نوجوانان ایثار چرام راه پیدا کردم و مدت 5 سال در این تیم در تمامی رده های پایه بازی کردم.

 ایلنا: در چه تیم های حضور داشتید و چه عناوینی را کسب کردید؟

پاداش: بعد از ایثار به خدمت استقلال چرام در آمدم و دو سال آنجا آقای گل سوپر لیگ استان و قهرمان استان شدم، بعد  مسابقات کشوری لیگ 3 به همین شهرداری پیوستم و موفق شدیم از لیگ سه به دو صعود کنیم که موفق شدم آقای گل مسابقات بشم و بعد یک فصل در لیگ دو با شهرداری توانستم 10 گل بزنم ولی نتوانستیم صعود کنیم بعد به نفت و گاز گچساران پیوستم و یک فصل در لیگ 2 با این تیم تا مرحله نهایی رفتیم ولی نتوانستیم به لیگ یک صعود کنیم ،امسال هم دوباره به شهرداری برگشتم و خدا را شکر در حال حاضر با ۱۳ گل آقای گل لیگ یک هستم.

ایلنا: چی شد که دوباره به شهرداری ماهشهر پیوستید؟

پاداش: من قبل از اینکه از شهرداری جدا شوم عملکرد خیلی خوبی داشتم، ولی بنا به دلایلی مشکلات خانوادگی که داشتم یک سال مجبور بودم کنار خانواده باشم و نفت و گاز گچساران را انتخاب کردم و این فصل هم باتوجه به اینکه باشگاه و کادرفنی پیشنهاد دادن دوباره قسمت شد خدمت تیم و مردم خوب ماهشهر باشم.

گفتگو با فرشید پاداش مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری ماهشهرایلنا: اول فصل با سید کوروش موسوی شروع خوبی داشتید سپس تیم به حاشیه رفت در این خصوص صحبت میکنید؟

پاداش: بله همینطور که شما گفتید اوایل فصل تیم با آقا سید نتایج خیلی خوبی گرفت که جا دارد از همین جا از زحمات ایشان تشکر کنم و ایشالا هر جا باشه موفق و موید باشد چون آقا سید امسال در پیشرفت فوتبالی من خیلی تاثیر داشتند درمورد حاشیه ها هم باید بگویم که من زیاد وارد مسایل درون باشگاه نشوم بهتر است ولی آرزوی موفقیت برا آقا سید درتمام مراحل زندگیشان دارم.

 ایلنا: با آمدن مرزبان شرایط تیم را چطور میبینید؟

پاداش: واقعا آقای مرزبان از زمانی که به تیم اضاف شده اند تونسته اند بازیکنان را از لحاظ روانی و تاکتیکی به کیفیت مناسبی برساند و خدا را شکر تیم دارد آن انسجام اوایل فصل را پیدا میکند.

ایلنا: آیا شانسی برای صعود به لیگ برتر خواهید داشت؟

پاداش: تا پایان فصل 13 هفته مانده و در این هفته ها اتفاقات زیادی خواهد افتاد شاید الان روی کاغذ شانس صعود ما یک درصد باشد ولی ما تمام بازی های را برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و ایشالا آخر فصل هم هر تیمی که حقش بود به لیگ برتر صعود کند.

گفتگو با فرشید پاداش مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری ماهشهرایلنا: تا اینجای فصل با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان لیگ یک قرار گرفتی، شانس آقای گلی خود را چطور میبینید؟

 پاداش: امسال خدا را شکر فرم بدنی و روانی خیلی خوبی دارم و مربیانی که کنارم بودند به خصوص بازیکنان تیم کمکم کردند که خدا را شکر توانستم زحمات آنها را به نتیجه بنشانم.

 ایلنا: فکر میکنید با این روند گلزنی که دارید رکورد فصل گذشته محمد عباس زاده را بشکنید؟

پاداش: خیلی از همکاراتون این سوال را پرسیدند ولی من در تمامی بازی ها برای موفقیت تیمم وارد زمین بازی می شوم و خیلی زیاد به این موضوع فکری نکردم و سعی میکنم در همه بازی های که حضور دارم بهترین عملکرد را داشته باشم .

گفتگو با فرشید پاداش مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری ماهشهرایلنا: برای آینده ات چه تصمیمی خواهید داشت؟

پاداش: تا پایان فصل زمان زیادی مانده است و فعلا تمام تمرکزم برای موفقیت باشگاه خوب شهرداری ماهشهر است و به چیز دیگری فکری نخواهم کرد.

 ایلنا: فوتبالت را مدیون چه کسانی میدانید؟

پاداش: در این مدت با مربیان زیادی کار کردم و همگی کمک های زیادی کردند بخاطر اینکه کسی از قلم نیوفته باید از همه مربیان فهیم و با دانشی که از بدو شروع فوتبالم تا به الان برایم تلاش و زحمت کشیدند تشکر کنم انشالله روزی جواب محبت این عزیزان را بدهم.

ایلنا: الگوی فنی و اخلاق شما در ایران و اورپا کدام بازیکن است؟

 پاداش: در ایران با توجه به اینکه علی کریمی هم پستی من نیست ولی خیلی به ایشان علاقه داشته ام و هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ فنی بی نظیر بودند در اروپا هم به بازی کریس رونالدو خیلی علاقمندم.

ایلنا: در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟

پاداش: در پایان باز از  تمام مربیانی که برایم زحمت کشیدند تشکر میکنم و از پدر و مادر عزیزم که دعای خیرشان همیشه پشت و پناه من است تشکر میکنم و در آخر هم از شما جناب بیگلری و تمامی همکاراتون در خبرگزاری ایلنا بابت این گفتگو قدرانی میکنم.

گفتگو با فرشید پاداش مهاجم گلزن تیم فوتبال شهرداری ماهشهر

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز