خبرگزاری کار ایران

نجفی خوشرودی مطرح کرد:

بررسی تجمعات اخیر در کمیسیون امنیت ملی با حضور مسئولان سپاه و وزارت اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۶۴۵

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی تجمعات اخیر در جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر تعاون و مسوولانی از وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران خبر داد و گفت که در این جلسه بر ضرورت حفظ همبستگی ملی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه برای بررسی اعتراضات، شرایط جاری کشور و ارزیابی از اقدامات و جمع بندی راهکارها با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان وزارتخانه‌های کشور، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و سپاه پاسداران برگزار شد.

به گفته وی، در این جلسه مسئولان به تبیین رویکردها، ارزیابی و اقدامات خود پیرامون مشکلات اقتصادی و اجتماعی پرداختند و نمایندگان عضو کمیسیون نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. همچنین نمایندگان و مسئولان بر اهمیت حفظ و تقویت اعتماد عمومی و کارکردی، تقویت امید، اهمیت امنیت اقتصادی در امنیت ملی کشور و بر ایجاد رویکرد مشترک و همدلی مسئولان مبنی بر امنیتی نشدن مطالبات اقتصادی و اجتماعی تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضرورت حفظ همبستگی ملی، پرهیز از اغراق و بزرگ نمایی مسائل و مشکلات، هوشیاری نسبت به عملیات روانی دشمنان، هوشیاری نسبت به تهدیدات و چالش‌های خارجی، استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی برای پاسخگویی به مطالبات مدنی، صنفی و انسجام در برنامه ریزی نیز را از اهم موضوعات مطروحه در این نشست عنوان کرد.

نجفی خوشرودی در پایان گفت که کمیسیون امنیت ملی به صورت مستمر تحولات را بررسی و پیگیری می‌‌‌کند و نسبت به برگزاری نشست‌‌‌های مشابه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز