خبرگزاری کار ایران

سرمربی استقلال متخصص شکست دادن سرمربی پرسپولیس

باخت برانکو به شفر؛ 17 سال قبل (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۹۰

سرمربی استقلال همانطور که ادعا کرده بود، پیش از این موفق به شکست دادن برانکو ایوانکوویچ شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال روز پنجشنبه و در دیدار هفته دهم خود در لیگ برتر، در دربی حساس پایتخت باید به مصاف پرسپولیس برود تا وینفرد شفر، سرمربی آلمانی جدید آبی‌ها، سومین تجربه‌اش روی نیمکت این تیم و اولین دربی‌اش در فوتبال ایران را تجربه کند.

شفر در صحبت‌های اخیر خود و برای بالا بردن روحیه بازیکنان و هوادارانش از تجربه پیروزی مقابل برانکو گفت و ادعا کرد بازهم توانایی انجام این کار را دارد. ادعایی که به تایید برانکو هم رسید تا علامت سوالی در مورد اینکه تقابل قبلی دو سرمربی مربوط به چه سالی و در چه تیم‌هایی بوده است.

17 سال پیش در فصل 1999-2000 هر دو مربی در بوندس‌لیگای 2 سرمربی بودند. شفر هدایت تنیس‌بورسیابرلین را بر عهده داشت که حالا در دسته پنجم آلمان است و برانکو سرمربی هانوفر96 بود که حالا در بوندس‌لیگا است. دو تیم در طول فصل دو بار با هم بازی کردند که در هر دو بازی تیم شفر برنده بوده است.

بازی اول دو تیم در این لیگ با هم بوده است و تیم برلینی در خانه هانوفر 3 بر 2 پیروز شده است. در بازی برگشت دو تیم هم تنیس بروسیا برلین در هفته هجدهم 2 بر یک بر تیم برانکو ایوانکوویچ پیروز شد. دربی 20 روز بعد دو تیم پایتخت می‌تواند خاطرات دو سرمربی را از سال‌های دور زنده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز