خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

تحقیر چلسی، برد ارزشمند تاتنهام و گام بلند سیتی برای رسیدن به قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۰۶۳

تاتنهام موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر یونایتد را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس چلسی در خانه پذیرای بورنموث بود، منچسترسیتی با وست برومویچ دیدار کرد و در حساس ترین بازی تاتنهام و منچستریونایتد در ومبلی با هم مصاف کردند.

چلسی و بورنموث از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند.چلسی که در این دیدار هیچ نشانی از تیم همیشگی خود نداشت با سه گل مغلوب بورنموث شد.در این بازی کالوم ویلسون (51)، جونیور استانیسلاس (64) و ناتان آکه (67) برای بورنموث گلزنی کردند تا چلسی در شبی تلخ امتیازات این دیدار خانگی را واگذار کند.

تحقیر چلسی، برد ارزشمند تاتنهام و  گام بلند سیتی برای رسیدن به قهرمانی

در بازی دیگر از ساعت 23:30 تاتنهام در ومبلی به دیدار منچستریونایتد رفت.منچستریونایتد در شبی که در همان ثانیه 11 دروازه خود را باز شده دید، در نهایت با 2 گل مغلوب تاتنهام شد تا فاصله اش با سیتی و صدر افزایش یاید.بازی برای یونایتد در همان دقیقه یک تمام شد، جایی که اریکسن تنها بعد از گذشت 11 ثانیه گل اول تاتنهام را وارد دروازه دخیا کرد.دقیقه 28 هم فیل جونز به اشتباه درواه خودی را باز کرد.

سیتی نیز در اتحاد پذیرای وست بروم بود.در این دیدار سیتی کار سختی را در پیش نداشت و توانست با ارائه یک بازی درخشان 3 بر صفر به برتری دست یابد.سیتی با این برد 68 امتیازی شد و فاصله خود را با سایر رقبا افزایش داد.فرناندینیو (20)، کوین دی بروینه (68) و سرخیو آگوئرو (90) گل های تیم منچستر سیتی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز