خبرگزاری کار ایران

انجمن‌های کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور خطاب به وزیر کار:

تبریک به مناسبت انتخاب دو نماینده کارگری در هیات امنای تامین اجتماعی/ امید که این انتخاب مطالبات بیمه‌ای کارگران را برآورده کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۶۷

انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور در نامه‌ای مشترک خطاب به وزیر کار، انتخاب اکبر شوکت و اولیا علی‌بیگی را به عنوان نمایندگان کارگران در هیات امنای تامین اجتماعی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر کار، ضمن تبریک به مناسبت انتخاب دو نماینده کارگری در هیات امنای تامین اجتماعی، ابراز امیدواری کردند که این انتخاب راهی باشد به احقاق حقوق بیمه‌ای کارگران.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب اقای ربیعی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و احترام

احتراما از طرف بیش از سیصد انجمن کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور فرصت را مغتنم شمرده و به مصداق "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را در خصوص انتخاب مجدد جنابان آقای اکبر شوکت و اولیا علی بیگی به عنوان نمایندگان کارگران در هئیت امنای سازمان تامین اجتماعی در‌جهت حمایت از حقوق و مطالبات کارگران ، مراتب تقدیر و تشکر خود را حضورتان تقدیم می کنیم.

امید است این انتخاب که انتخاب بیشتر انجمن‌های کارگری سراسر کشور نیز می‌باشد، قدمی باشد در‌جهت رسیدن و حمایت از مطالبات صنفی و بیمه‌ای کارگران .

امید است ایزد متعال توفیق خدمت گذاری این دو بزرگوار را به جامعه کارگری فراهم‌ آورد و شاهد موفقیت‌های چشمگیر سازمان و وزارت کار و همچنین انتخاب شما باعث مسیر پیشرفت و تعالی را برای تامین آینده بهتر تمامی بیمه شدگان بخصوص کارگران هموار نماید .

در نهایت ضمن تقدیر مجددا از شما بزرگوار بهرورزی و مزید توفیقات روز افزونتان را از درگاه حضرت دوست خواستاریم .

از طرف انجمن های کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز