خبرگزاری کار ایران

تشریح وضعیت کارگر مصدوم حادثه معدن «گله توت»

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۸۴

«در پی حادثه ریزش معدن زغال سنگ «گله توت» شهرستان زرند سه نفر مجروح شدند که حال یکی ازآنان کماکان وخیم گزارش شده است / گفته می‌شود، این کارگراز نواحی دو پا، مهره گردن و شکم دچار آسیب جدی شده است.»

در پیانتشار خبرمصدومیت سه کارگر بر اثر ریزش معدن زغال سنگ «گله توت» در شهرستان زرند، از کرمان گزارش می‌رسد که حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر روز پنجشنبه ۱۸ دی ماه، در پی حادثه ریزش معدن زغال سنگ «گله توت» سه نفر مجروح شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است و این کارگر هم اکنون در بخش یک آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری است.

یکی از کارکنان بخش آی سی یو بیمارستان باهنر در گفتگو با ایلنا درباره با وضعیت این کارگر توضیح داد: بعد از عمل جراحی که صبح امروز بر روی او انجام شد فعلا به کمک دستگاه تنفس می‌کند و دارو می‌گیرد تا وضعیت‌اش ثابت شود.

گفته می‌شود، این کارگر از نواحی دو پا، مهره گردن و شکم دچار آسیب جدی شده است.

وی ضمن بیان اینکه فعلا نمی‌توان هیچ نظر قطعی در زمینهٔ وضعیت جسمی او ارائه کرد، گفت: در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی درباره وضعیت جسمی ایشان داد، چون آسیب‌های وارده در نواحی گردن و پا و همچنین شکم جدی است و باید منتظر باشیم تا ببینیم شرایط او در روزهای آینده چگونه پیش می‌رود. اما به هرحال روند درمان در حال طی شدن است.

گفتنی است این کارگر ۲۴ ساله پس از حادثه ریزش معدن گله توت در روز پنجشنبه به همراه دو کارگر دیگر ابتدا به بیمارستان امام علی زرند منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهید باهنر کرمان انتقال پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز