خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

مردم کردستان در مقابله با هجمه‌های فرهنگی استوار بوده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۰۲

به فرموده مقام معظم رهبری، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و دارای فرهنگ بسیار غنی و مردمان معتقد به انقلاب و آرمان‌ها و ولایت است.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اظهار داشت: مردم متدین کردستان همواره در طول تاریخ با ایمان و اعتقادی راسخ در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان اسلام پایدار و استوار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مصطفی باغبانیان امروز چهارشنبه در نخستین گردهمایی سراسری فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سنندج آغاز شد، هدف از برگزاری این گردهمایی را تجدید میثاق با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا دانست.

وی، تبیین سیاست‌های سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پایگاه‌های بسیج ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همگرایی و همسویی بین بسیج سازمان‌های تابعه وزارتخانه و آشنایی هرچه فرماندهان دستگاه‌های تابعه با سرزمین دلاور خیز کردستان را از دیگر اهداف این گردهمایی عنوان کرد.

باغبانیان در ادامه سخنانش با اشاره به ۲۵ هزار شهید مهاجر و پنج هزار و ۴۰۰ شهید انصار در کردستان ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و دارای فرهنگ بسیار غنی و مردمان معتقد به انقلاب و آرمان‌ها و ولایت است.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استان کردستان با توسعه و پیشرفت همراه بوده و انتظار می‌رود که این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان سخنانش، امنیت و آرامش کنونی کردستان و ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردمی عنوان کرد که با گذشت جان و مال خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

این گردهمایی از امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه جاری به مدت دو روز با حضور ۲۵۰ نفر از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استانی در سنندج ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز