خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان خبر داد:

راهیابی فیلم کوتاه "انار میوه بهشت است" به جشنواره بغداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۲۵

فیلم کوتاه "انار میوه بهشت است" به کارگردانی تیمور قادری و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان کردستان راهی جشنواره فیلم بغداد شد./ پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد شش تا 10 اکتبر در عراق برگزار می‌شود.

ایلنا:فیلم کوتاه "انار میوه بهشت است" به کارگردانی تیمور قادری و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان کردستان راهی جشنواره فیلم بغداد شد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا از سنندج اظهار داشت: در ادامه موفقیت‌های حوزه هنری در جشنواره های داخلی و خارجی فیلم انار میوه بهشت است به کارگردانی تیمور قادری و تهیه‌کنندگی حوزه هنری کردستان توانست به بخش پایانی این جشنواره که فیلم‌های سینمایی، مستند و کوتاه را به رقابت می‌گذارد؛ راه پیدا نماید.
امین مرادی تصریح کرد: این دوره از جشنواره، میزبان پنج فیلم کوتاه ایرانی است که تمامی این پنج فیلم از آثار هنرمندان کردستانی است.
وی افزود: زمستان آخر ساخته سالم صلواتی، سکوت برکه‌ها ساخته فاطمه دست مرد، انار میوه بهشت است ساخته تیمور قادری، قاشق ساخته جلال ویسی و نگاهی به آسمان ساخته هادی محقق فیلم‌های ایرانی راه یافته به این جشنواره هستند.
جشنواره در بخش‌های بهترین فیلم کوتاه، بهترین مستند، بهترین فیلم سینمایی، بهترین فیلم حقوق بشری، بهترین فیلم زنان جهان عرب و بهترین فیلم بخش افق‌های جدید به برگزیدگان خود جایزه می‌دهد.
پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم بغداد شش تا 10 اکتبر در عراق برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز