خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام صالحی:

13 آبان نماد استكبار ستیزی ملت ایران اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۶۰

انقلاب شكوهمند اسلامی اوج آهنگ بیداری و آزادی خواهی ملت ایران بوده كه با شعور مردم این نهضت همچنان پا برجاست.

ایلنا- سنندج: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:یوم الله 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد صالحی شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استكبار جهانی با اشاره به این كه در این روز نماد استكبار بوسیله آزادگان جوان و با انگیزه به بند كشیده شد، گفت: پاسداشت این روز بزرگ نشان از باور ملت استوار ایران در مبارزه با زور گویان است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات جهانی اظهار داشت: امروز جهان در حال مبارزه با استكبار است و این فقط منحصر به كشورهای اسلامی نیست بلكه مردم اروپا و آمریكا نیز در مقابل زورگویان به پا خواسته اند.

صالحی اظهار داشت: در طول تاریخ، استكبار بوسیله سردمداران سر سپرده و خود فروخته در صدد تحمیل خواسته های خود به مردم كشورها بوده و ایران اسلامی هم جزو این كشورها است.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب شكوهمند اسلامی اوج آهنگ بیداری و آزادی خواهی ملت ایران بوده كه با شعور مردم این نهضت همچنان پا برجاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: در این مسیر زورگویی و زیاده خواهی استعمارگران همچنان ادامه دارد چرا كه حیات آنان از همین مسیر تامین می شود.

صالحی در پایان با تاكید بر از خود گذشتگی و حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی واجتماعی خاطرنشان کرد: انسجام و وحدت كشور را در مقابل گزند و هجمه های دشمنان بیمه می‏كند. 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز