خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

حمایت از تولیدملی زمینه ساز حماسه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۳

برای خلق حماسه اقتصادی و رونق اقتصاد کردستان، مسوولین دستگاه های دولت باید به دنبال سرمایه گذاران و کار آفرینان بروند و با حذف بروکراسی اداری شرایط رونق بخشیدن به فعالیت آنها را مهیا کنند.

استاندار کردستان گفت:حمایت از فعالان بخش تولید و فراهم کردن شرایط رشد و شکوفایی در این حوزه،امری مهم و تعیین کننده در خلق حماسه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، علیرضا شهبازی در جمع تولید کنندگان بخش صنعت استان اظهار داشت:حمایت از تولید کننده گان و تلاش برای بالابردن سطح تولیدات داخلی گامی مهم در مقابله با تحریم ها و خلق حماسه اقتصادی است.
وی تلاش برای خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در سال جاری باتوجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)امری فرابخشی و وظیفه همه آحاد جامعه عنوان کرد و گفت:حضور درانتخابات پیش روی و تلاش برای ارتقاء سطح زندگی مردم در مقابله با تحریم دشمنان دو امر ضروری و لازم است که باید سرلوحه همه امور قرار بگیرد.
شهبازی با اشاره به تاکید دکتر محمود احمدی نژاد در مراسم افتتاح بخش بخارنیروگاه سیکل ترکیبی سنندج برای سرمایه گذاری در استان کردستان افزود:دولت برای جلب سرمایه گذاری و حمایت از تولید کننده گان و کارآفرینان نهایت همکاری و حمایت را انجام می دهد.
استاندار کردستان ادامه داد: تعامل و همکاری سرمایه گذاران،تولیدکننده گان و فعالان بخش خصوصی بامسوولین دستگاه های دولتی در خلق حماسه اقتصادی لازم و ضروری است،که خانه صنعت و معدن و سازمان صنعت،معدن و تجارت استان باید شرایط تحقق این امر را فراهم کنند.
وی  تاکید کرد:برای خلق حماسه اقتصادی و رونق اقتصادی کردستان مسوولین دستگاه های دولت باید به دنبال سرمایه گذاران و کار آفرینان بروند و با حذف بروکراسی اداری شرایط رونق بخشیدن به فعالیت آنها را مهیا کنند.
شهبازی یکی از دغدغه های اصلی مسوولین کردستان را رفع مشکلات بخش تولید در استان خواند و گفت:برای حفظ و تقویت آنها با بهره گیری از همه پتانسیل های  در اختیار باتمام توان حمایت می کنیم.
استاندار کردستان خلق حماسه اقتصادی را برای جبران عقب ماندگی های کردستان در بخش اشتغال و تولید در سال جاری در کنار خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور در انتخابات خرداد ماه  بسیار مهم خواند و بر همت بیشتر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی برای خلق حماسه  در این دو حوزه تاکید کرد.
شهبازی مقابله با تحریم ها وحمایت از تولید کننده گان داخلی را موثر ترین اقدام در خودکفایی کشور عنوان کرد و فراهم کردن شرایط تحقق این مهم را ضروری دانست.
استاندار کردستان در پایان خواستار برگزاری جلسات منظم برای رفع مسایل و مشکلات تولید کنند گان حوزه صنعت استان شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز