خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده نمایندگان کردستان به وزیر راه و شهرسازی:

کردستان آخرین استان کشور در شاخص راه‌های روستایی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۱۹

متاسفانه وضعیت راه ومسكن استان كردستان به ویژه راه‌های بین شهری، راه‌های روستایی و مسكن مهر دچار مشكلات عدیده‌ای است.

ایلنا: نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به مهندس نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی، اعتراض خود را نسبت به وضعیت راه و مسکن در استان کردستان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کردستان، در این نامه سرگشاده خطاب به وزیر آمده است: متاسفانه وضعیت راه و مسکن استان کردستان علی الخصوص راه‌های بین شهری ‌، راه‌های روستایی و مسکن مهر دچار مشکلات عدیده‌ای است.

محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، سید احسن علوی و سالار مرادی نمایندگان مردم شهرستان‌های سنندج ‌، دیواندره وکامیاران، ‌سید محمدبیاتیان نماینده مردم شهرستان بیجار و حامد قادرمرزی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان از مجمع نمایندگان استان کردستان در ادامه این نامه اعتراض آمیز جهت رفع مشکل و به حداقل رسیدن نارضایتی مردم، خواستار حضور هرچه سریع هیئتی جهت بررسی موضوع مسکن مهر و راه‌های بین شهری و روستایی شدند.

نمایندگان در این نامه سرگشاده، به این نکته استناد کرده‌اند که سهم استان کردستان از آسفالت راه‌های روستایی در رده‌های آخر کشور است.

نمایندگان درخصوص بحث مسکن مهر نیز، عدم آماده سازی زمین توسط مسکن وشهرسازی، ‌مهیا نبودن زیر ساخت‌ها و در ‌‌نهایت دو برابر تمام شدن قیمت مسکن مهر نسبت به استان‌های همجوار حین تحویل توسط شهروندان کردستان را از جمله مواردی برشمرده‌اند که نارضایتی مردمی را در پی داشته است.

استان کردستان از استان‌های کم برخوردار از آسفالت راه روستایی است که از میانگین کشوری پایین‌تر وحتی برخی از شهرستان‌های آن از جمله سقز تنها ۲۷ درصد از راه‌های روستایی آن آسفالته هستند که این میزان از میانگین استانی بسیار پایین‌تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز