خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ووشوی كردستان:

ووشوکاران کردستانی در مسابقات کشوری 10 مدال طلا کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۸

عدم وجود اسپانسر و حامی مالی، یكی از عمده مشكلات رشته ورزشی ووشو در کردستان است که امیدواریم با توجه بیش از پیش مدیران و فراهم ساختن شرایط لازم برای ووشوكاران استان، ووشو كردستان به جایگاه ویژه‌اش در كشور برسد.

ایلنا: رئیس هیئت ووشوی کردستان از کسب ۱۰ مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز توسط ووشوکاران این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور بخش شائولین چوان خبر داد.

جلال اصغری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از سنندج، با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌‌ها ۴۵۰ نفر از ووشوکاران ۲۰ استان کشور شرکت داشتند، گفت: ووشوکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی روزهای چهارم لغایت ششم تیرماه جاری در استان البرز با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها ۱۰ مدال طلا توسط پرهام حسامی و رشاد احمدی هر دو در بخش ساندا رده سنی جوانان و آریا رزاقی، محمد رئوف، محمد رئوف عدنانی، ظاهر قدرتی و حامد نقره در بخش تالو رده سنی بزرگسالان به دست آمد.

اصغری افزود: همچنین حامد نقره و ناصر اکبری در بخش تالو رده سنی بزرگسالان دو مدال نقره گرفتند و عادل کریمی و کاوه اسعدی نیز در بخش تالو رده سنی بزرگسالان و جوانان موفق به کسب مدال برنز شدند.

رئیس هیئت ووشوی کردستان یادآور شد: در این دوره از رقابت‌ها آقایان سید زاهد ابراهیمی و امید محمدی به عنوان هیئت ژوری و سرداوران بخش‌های تالو و ساندا به عنوان نمایندگان این استان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه، کردستان از استعدادهای بالقوه‌ای برای این رشته ورزشی برخوردار است، خاطرنشان کرد: عدم وجود اسپانسر و حامی مالی، یکی از عمده مشکلات رشته ورزشی ووشو در کردستان است که امیدواریم با توجه بیش از پیش مدیران و فراهم ساختن شرایط لازم برای ووشوکاران استان، ووشو کردستان به جایگاه ویژه‌اش در کشور برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز