خبرگزاری کار ایران

سردار حسن خانی:

خبرنگاران کردستانی فرصت سوء استفاده به رسانه های بیگانه را نداده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۲۲

طبق نظرسنجی‌های انجام شده توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، سطح احساس امنیت در کردستان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است که در رسیدن به این جایگاه نقش اصحاب رسانه بسیار کلیدی و موثر بوده است.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار داشت: خبرنگاران رسانه های گروهی استان تاکنون فرصت سوء استفاده به عوامل و رسانه های بیگانه را نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سردار محسن حسن خانی روز پنجشنبه(24 مردادماه جاری) در جمع خبرنگاران استان در سنندج ضمن تبریک هفته گرامیداشت خبرنگار، تصریح کرد:شاید بهتر باشد هر روز را روز خبرنگار بدانیم چرا که یک خبرنگار هر روز با سوژه ای جدید دست به گریبان است.

وی خبرنگاران کردستانی را افرادی متعهد خواند افزود:خوشبختانه طی چند سال اخیر، اخباری منفی توسط رسانه های استان در رابطه با عملکرد نیروی انتظامی کردستان منتشرنشده است که این نشان دهنده تعامل بین رسانه های استان و نیروی انتظامی است.
حسن خانی امنیت حاکم در استان و کشور را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی و رسالت آگاهی‌بخشی اصحاب رسانه در جامعه دانست و گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی، سطح احساس امنیت در کردستان نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است که در رسیدن به این جایگاه نقش اصحاب رسانه بسیار کلیدی و موثر بوده است.
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه تاکنون تعامل دوجانبه خوبی بین مجموعه نیروی انتظامی و اصحاب رسانه استان وجود داشته و دارد، گفت:این تعامل باید بیش از پیش در جهت افزایش احساس امنیت باشد تا با همکاری همه دستگاه‌ها شاهد امنیتی که در شان همه مردم است باشیم.
سردار حسن خانی یادآور شد:ایجاد امنیت تنها وظیفه یک دستگاه نیست بلکه باید همه دستگاه‌ها در برنامه‌های اجتماعی و راه‌های پیشگیرانه آن دخیل باشند.
وی با عنوان اینکه تلاش نیروی انتظامی در راستای حفظ و ارتقاء سطح امنیت است،ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار مردم معنی پیدا می‌کند و ما در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
حسن خانی با بیان اینکه امروز شاهد امنیت ذهنی و عینی مردم نیز در کردستان هستیم،خاطرنشان کرد: ارتقا احساس امنیت در جامعه باعث شده تا هر سال شاهد حضور مسافران زیادی در استان باشیم که امیدواریم این امنیت با همکاری مردم همچون گذشته برقرار باشد چرا که با بالا رفتن احساس امنیت در بین مردم شاهد افزایش سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.
فرمانده انتظامی کردستان در پایان سخنانش از خبرنگاران حاضر در جلسه خواست پیگیر مطالبات مردم باشند و آن را به مسئولان انعکاس دهند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز