خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان:

اجرای عدالت مهم‌ترین معیارهای نظام اسلامی در قوه قضائیه است

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۴۱

قوه قضائیه در جامعه اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده داشته و همه نظام اسلامی را با قوه قضائیه می‌شناسند و مهم‌ترین معیار در نظام اسلامی اجرای عدالت است.

ایلنا: رئیس کل دادگستری استان کردستان با اشاره به اهمیت اجرای عدالت در جامعه گفت: اجرای عدالت مهم‌ترین معیار نظام اسلامی در قوه قضائیه است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سروآباد, علی اکبر گروسی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سروآباد گفت: قوه قضائیه در جامعه اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده داشته و همه نظام اسلامی را با قوه قضائیه می‌شناسند و مهم‌ترین معیار در نظام اسلامی اجرای عدالت است.
وی تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی به عنوان یک امانت مدتی به فردی سپرده می‌شود و فرد مسئول نیز باید با کمال دقت و اهتمام آن را انجام و به مردم خدمت نماید و این خدمت صادقانه به مردم باعث افزایش محبوبیت نظام در بین مردم می‌شود.
گروسی در ادامه این جلسه ضمن اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری, افزود: علی رغم تبلیغات منفی فراوان دشمنان نظام و انقلاب، حماسه سیاسی دشمن شکنی مخصوصاً در استان کردستان اتفاق افتاد و این حضور چشمگیر و حماسی مردم، مسئولیت و وظیفه مسئولین را برای خدمتگزاری بیشتر دو چندان می‌کند.
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: دادگستری سروآباد علی رغم کمبود کادر قضایی و اداری، در سطح استان عملکرد مطلوب و موفقی دارد و قضات شاغل در دادگستری سروآباد نیز توفیق ویژه ای دارند که خداوند متعال به بعضی از بندگانش عطا می‌کند تا به مردم دین‌دار این خطه خدمت نمایند.
گروسی در پایان سخنانش از زحمات برهان پناه قدر دانی و تشکر و آقای پور موسی را به عنوان رئیس دادگستری شهرستان سروآباد معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز