خبرگزاری کار ایران

از۲الی۴شهریور برگزار می‌شود:

گردهمایی سراسری امور کتابخانه‌های عمومی کشور در سنندج

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۴۸

استان کردستان در حال حاضر دارای 45 کتابخانه عمومی نهادی و 39 کتابخانه عمومی مشارکتی با 51 هزار عضو فعال است.

ایلنا: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از برگزاری پنجمین همایش سراسری کار‌شناسان امور کتابخانه‌های عمومی کشور در سنندج خبر داد.

اسماعیل احمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: این گردهمایی سراسری از ۲ الی ۴ شهریور به مدت سه روز در سنندج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش معاون توسعه کتابخوانی و همچنین مدیران کل امور کتابخانه‌های عمومی و منابع نهاد نیز حضور پیدا می‌کنند.

احمدی افزود: کار‌شناسان شرکت کننده در این گردهمایی علاوه بر ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته در استان متبوع خود می‌توانند با تبادل نظر نسبت به انتقال تجربیات مفید خود اقدام کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان ادامه داد: در این گردهمایی سعی می‌کنیم که نسبت به معرفی استان فرهنگی کردستان و ویژگی‌های این استان مرزی به مهمانان شرکت کننده اقدامات موثری انجام دهیم.

وی یادآور شد: برگزاری این گونه برنامه‌ها می‌تواند در توسعه و پیشرفت کمی و کیفی فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان تاثیرات مثبتی داشته باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: آنچه که در برگزاری این گونه برنامه‌ها مهم است خروجی و نتایج آن‌ها است و ما باید با نتایج حاصل از این گردهمایی در راستای توسعه کتابخانه‌های عمومی استان گام‌های اساسی برداریم.

وی در پایان سخنانش افزود: استان کردستان در حال حاضر دارای ۴۵ کتابخانه عمومی نهادی و ۳۹ کتابخانه عمومی مشارکتی با ۵۱ هزار عضو فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز