خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

نگاه فرابخشی مدیران در توسعه سرمایه‌گذاری حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۳

با توجه به این که معظم له اشتغال و سرمایه‌گذاری را در کردستان مورد تاکید قرار دادند، باید با گسترش و توسعه تعاونی‌های کارآمد به افزایش ظرفیت‌های اشتغال در استان کمک کنیم.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نگاه فرا بخشی مدیران در توسعه سرمایه گذاری در کردستان را حائز اهمیت خواند و گفت: برای ایجاد و افزایش ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان باید همه دستگاه‌ها مشارکت نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مصطفی باغبانیان دوشنبه شب در نشست با مسئولان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در سنندج تصریح کرد: مبارزه با فساد و تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های دولت یازدهم در تشکیلات تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، چرا که مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای بر این مهم در استان‌ها دارد.
وی نگاه دولت یازدهم در حوزه اشتغال و تعاونی‌ها را نگاهی توسعه‌گرا ارزیابی کرد و افزود: باید حول منشور کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب قوانین و مقررات تعریف شده به این توسعه شتاب بخشید.
باغبانیان، مقابله و مبارزه با فساد در لایه‌های اداری و تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت آنان را رسالت جدید تعریف شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد و گفت: پاسخگویی سریع به مشکلات مراجعه‌کنندگان، قضاوت‌های عادلانه و صدور آرای مبتنی بر قانون در رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی، نظارت بر تعاونی‌ها و تلاش در راستای رفع مشکلات موجود در این حوزه از دیگر مواردی است که مقام عالی وزارت در جلسه معارفه خود بر رعایت آن‌ها تاکید ویژه‌ای داشته است.
وی ه در بخش دیگری از سخنانش، به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم سنندج در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه معظم له اشتغال و سرمایه‌گذاری را در کردستان مورد تاکید قرار دادند، باید با گسترش و توسعه تعاونی‌های کارآمد به افزایش ظرفیت‌های اشتغال در استان کمک کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خاطرنشان کرد: از این طریق سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد کشور در پایان برنامه پنجم توسعه دست‌یافتنی می‌شود.
در این جلسه، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح طرح‌های تعاونی، برگزاری همایش تجلیل از تعاونی‌های بر‌تر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و... از جمله برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در گرامیداشت هفته دولت و تعاون در شهریور ماه امسال اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز