خبرگزاری کار ایران

دبیركارگروه اشتغال کرمانشاه:

26 هزار طرح اشتغالزا در استان كرمانشاه تسهیلات دریافت كردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۰

دبیركارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان كرمانشاه از پرداخت بیش از 10 هزار و 840 میلیارد ریال تسهیلات بنگاه های اقتصادی زودبازده از سوی بانك های استان به 26 هزار و 780 طرح اشتغالزا خبر داد.

ایلنا ـ کرمانشاه: دبیركارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان كرمانشاه در كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، عملكرد بانك های عامل كرمانشاه در پرداخت تسهیلات بنگاه های اقتصادی زودبازده را مثبت ارزیابی كرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، سهراب براندیشه افزود:بانك های ملی، صنعت و معدن، سپه و صادرات بهترین عملكرد را در این زمینه داشته اند.

براندیشه همچنین از پرداخت 510 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان خبر داد و گفت: از سال گذشته تاكنون 21 هزار و 184 طرح مشاغل خانگی به بانك ها معرفی شده كه تاكنون به 14 هزار و 292 طرح تصویبی، مبلغ 514 میلیارد و 640 میلیون ریال پرداخت شده است.

دبیر كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان كرمانشاه به تسهیلات اختصاص یافته از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به كرمانشاه اشاره كرد و افزود: از این محل هفت هزار میلیارد ریال به استان اختصاص یافته و تاكنون برای دو هزار طرح، مبلغ دو هزار و 480 میلیارد ریال در كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مصوب شده است.

براندیشه در پایان گفت: بانك ها از محل این اعتبار، مبلغ 960 میلیارد ریال به 620 طرح معرفی شده، تسهیلات پرداخت كره اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز