خبرگزاری کار ایران

فرماندار کنگاور خبر داد:

154 پروژه عمرانی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۴۹

بهره برداری از 154پروژه عمرانی، كام مردم شهرستان كنگاور را در دهۀ فجر امسال شیرین خواهد كرد.

ایلنا ـ کنگاور: فرماندار شهرستان كنگاور گفت: در دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از 154 پروژه عمرانی در شهرستان کنگاور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کنگاور، حشمت الله عزیزی تاکید کرد: برای راه‌اندازی این پروژه‌ها كه در زمینه‌های بهداشت عمومی، عمران شهری و روستائی، ورزشی، فرهنگی، آموزشی و كشاورزی، در خدمت توسعۀ كنگاور خواهد بود، بالغ بر یكصد و هشتاد میلیارد ریال هزینه شده است.

حشمت الله عزیزی گفت: بیمارستان جدیدالاحداث كنگاور، پل زیرگذرروستای كارخانه كه ارتباط ده روستا با مركز شهرستان را تسهیل خواهد كرد و گازرسانی به چهار روستای(رحمن آباد، شیشكان، داربسر و همیانك)، ازجمله این پروژه‌هاست.

اجرای طرح‌های هادی روستائی، طرح‌های متعدد كشاورزی و دامپروری، فرستندۀ دیجیتال تلویزیونی در ایستگاه كوه بازو و سالن ورزشی شهدای فرهنگی از دیگر طرح‌های آماده افتتاح شهرستان كنگاور به شمار می‌روند.

فرماندار كنگاور با اشاره به اهمیت برگزاری باشكوه جشن‌های دهۀ فجرانقلاب اسلامی گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها، كمیته‌های پانزده گانه در شهرستان كنگاور تشكیل شده است.

وی با تاكید بر اینكه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره)، بزرگترین رویداد تاریخی قرن اخیر به شمار می‌رود، افزود: ترویج و صیانت از ارزشهای انقلاب اسلامی، حداقل مسئولیتی است كه بر گردن همه مردم به ویژه مسئولان دستگاه‌های دولتی است.

عزیزی گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب، رژه خودروئی نیروهای مسلح، گلباران گلزار شهدا، نمایشگاه كتاب، مسابقات فرهنگی هنری و جنگ‌های شادی ازجمله برنامه‌های پیش بینی شده برای مراسم گرامیداشت دهه فجر در كنگاور است.

كمیته‌های ارتباطات و اطلاع‌رسانی، طرح و برنامه، مساجد و تشكل‌های اسلامی، ایثارگران، زنان و خانواده و دانشجوئی ازجمله كمیته‌های تشكیل شده برای برگزاری باشكوه مراسم دهه فجر در كنگاور به شمار می‌روند.

همچنین كمیته‌های اصناف و تشكل‌های مردمی، فرهنگی ـ هنری، روستائی و كمیته كارگری از دیگر كمیته‌هایی هستند كه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان كنگاور را پررونق‌تر از قبل خواهند كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز