خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقه فوتسال در همدان به نام شهید خرم‌جاه

کد خبر : ۹۸۴۴۷

انجمن ورزشی‌نویسان همدان به منظور بزرگداشت دلاورمردی‌های نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی در نظر دارد در هفته دفاع مقدس یک مسابقه فوتسال چهارجانبه برگزار کند.

ایلنا: مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان از برگزاری یک مسابقه فوتسال چهارجانبه با هدف گرامیداشت یاد و نام شهید «ایرج خرم‌جاه» خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ وی افزود: با ارائه این پیشنهاد به بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع همدان استان و موافقت ضمنی مدیر کل آن، اقدامات اولیه برگزاری این مسابقه در حال انجام است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان یادآور شد: با طرح این برنامه در کمیته ورزش و جوانان هفته دفاع مقدس و موافقت این کمیته با همکاری اداره ورزش و جوانان استان یک مسابقه فوتسال با حضور چهار تیم برگزار خواهد شد.

به گفته وی تیم خبرنگاران همدان، تیم پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، تیم منتخب سپاه پاسداران همدان و نماینده تیپ سوم رژه شهید قهرمان چهار تیم برگزارکننده این مسابقه در هفته دفاع مقدس در روزهای پایانی شهریور ماه خواهند بود.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقاتی که در شناسایی شهید «ایرج خرم‌جاه» بعد از ۲۷ سال رخ داده پیشنهاد نام‌گذاری این مسابقات به نام این شهید والامقام داده شده که با موافقیت مسئولان استان مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه انجمن ورزشی‌نویسان پیش‌قدم امور خیریه و فرهنگی بوده و هست، ابراز داشت: تشکیل تیم فوتسال و فوتبال اصحاب رسانه همدان بر این اساس بوده تا ضمن پرداختن به ورزش و سلامت جسم بتوانیم کاری در راستای امور خیرخواهانه و فرهنگی انجام شود که برگزاری مسابقات در هفته دفاع مقدس و یادواره شهید «خرم‌جاه» از این قبیل برنامه‌‌ها است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان تصریح کرد: همکاری بنیاد حفظ آثار و اداره ورزش و جوانان و مشارکت نیروهای مسلح در برگزاری مطلوب این مسابقات تأثیر مثبتی خواهد داشت که امیدواریم بتوانیم در حد نام و مقام شهدا بانی انجام یک اقدام فرهنگی باشیم.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات خیرخواهانه و جمع‌آوری کمک به اقشار نیازمند از اهداف تیم ورزشی خبرنگاران بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز