خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:‌

ستاد سوخت در صورت كاهش سهمیه تاكسی‌ها باید پاسخ‌گو باشد

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۷

سیاست ما حمایت از رانندگان تاكسی است از این رو در حال مذاكره با ستاد سوخت هستیم تا مشكلات آن را حل و فصل كنیم.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران گفت:‌ در صورتی كه سهمیه سوخت تاكسی‌ها كاهش یابد سازمان تاكسیرانی نمی‌تواند كاری كند چراكه متولی اصلی آن ستاد سوخت است.

«میثم مظفر» در گفت و گو با ایلنا، درباره شایعه كاهش سوخت تاكسی‌ها‏‌، اظهار كرد: من اطلاعی از این مساله ندارم اما اگر این مساله به حقیقت بپوندد كاری از سازمان تاكسیرانی بر نمی‌آید.

وی در پاسخ به اینكه آیا در این شرایط سازمان تمهیداتی برای رانندگان تاكسی خواهد داشت، افزود: در زمینه سوخت این ستاد حمل و نقل سوخت باید تصمیم گیر باشد چراكه متولی اصلی ستاد است.

مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهر تهران با بیان اینكه باید نگاه ویژه‌ای به رانندگان تاكسی داشت، گفت:‌ سیاست ما حمایت از رانندگان تاكسی است از این رو در حال مذاكره با ستاد سوخت هستیم تا مشكلات آن را حل و فصل كنیم.

مظفر در پایان اعلام كرد: تلاش ما بر این است كه شرایط را برای تاكسیرانان به گونه‌ای فراهم كنیم كه مشكلاتشان كمتر شود و قطعا سعی می‌كنیم مذاكراتمان را با ستاد سوخت ادامه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز