خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران در گفت‌و‌گو با ایلنا:

انتقاد شهرداری تهران از دولت در عدم تخصیص اعتبارات نوسازی بجاست

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۳

معاونت راهبری ریاست جمهوری حتی به پیشنهاد درخواست سازمان مدیریت بحران برای تخصیص اعتبار استان‌های حادثه دیده نیز اعتباری تخصیص نداده است.

ایلنا: ‌ رئیس سازمان مدیریت بحران، گفت: انتقاد سازمان نوسازی از عدم پرداخت بودجه و وام‌های نوسازی بجاست.

قدمی در گفت‌و‌گو با ایلنا، درباره چرایی عدم تخصیص اعتبار برای نوسازی بافت‌های فرسوده در سال جاری، اعلام کرد: سازمان مدیریت بحران درخواست اعتبارات لازم برای نوسازی بافت‌های فرسوده را کرده است اما از آنجا که بودجه این سازمان در اختیار معاونت راهبردی ریاست جمهوری است موفق به دریافت نشدیم.

وی ادامه داد: ‌ معاونت راهبری حتی به پیشنهاد درخواست ما برای تخصیص اعتبار برای استان‌های حادثه دیده نیز اعتباری تخصیص نداده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم بودجه ‌های مورد نیاز را پیشنهاد دهیم و پیگیر دریافت آن باشیم، تصریح کرد: متاسفانه تاکنون موفق به دریافت بودجه نشدیم.

قدمی در پاسخ به اینکه در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده کم‌کاری از سوی چه نهادی در حال انجام است، گفت: نمی‌دانم باید بگردیم ببینم چه سازمانی کم‌کاری می‌کند سازمان مدیریت بحران که وظیفه خود را انجام داده است.

وی ادامه داد: ‌ما ارگان دولتی هستیم و وظیفه پیشنهاد و پیگیری را داریم البته شاید به دلیل مشکلات مالی و مسائل موجود در دولت هنوز بودجه نوسازی تحقق نیافته است.

رئیس سازمان مدیریت بحران درباره انتقاد سازمان نوسازی از عدم پرداخت بودجه و وام‌های نوسازی، تاکید کرد: ‌ انتقاد بجاست اما مسئولیت مدیریت بحران تهران برعهده سازمان مدیریت بحران تهران است. البته عدم پرداخت وام‌های نوسازی به دلیل کمبود نقدینگی در دولت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز