خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران در گفت و گو با ایلنا:‌

شكست ائتلاف آبادگران ایران اسلامی را در انتخابات شورای شهر قبول ندارم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۶

اكثریت افراد راه یافته‌ به شورای شهر تهران در لیست من (آبادگران ایران اسلامی) بودند اما تعدادی از آنها با لیست‌های دیگر مشترك بودند.

ایلنا:‌ رئیس شورای شهر تهران و سرلیست ائتلاف آبادگران ایران اسلامی، با رد این مساله كه تعداد افراد ورود یافته از این لیست به شورای آینده اندك است، افزود: بیشتر افراد وارد شده به شورای شهر تهران در لیست من بودند و من این مساله را قبول را ندارم.

مهدی چمران در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به اینكه چرا لیست آبادگران ایران اسلامی در دور چهارم شورا نتوانست بیشترین آرا به خود اختصاص دهد، تاكید كرد: اكثریت افراد راه یافته‌اند در لیست من بودند اما تعدادی از آنها در لیست‌های دیگر مشترك بودند.

وی با بیان اینكه این اتفاق تنها در تهران رخ نداده‌ و در سایر شهرها نیز اینگونه بوده است، تصریح كرد: ارائه لیست‌های فراوان در این دوره انتخابات مشكل‌ساز شد كه باید حل شود. در این دروه هر گروه و صنفی لیست‌های مختلفی تهیه كرد و مردم نمی‌دانستند كه كدام لیست من است و از آنجا كه اسم من در بیشتر لیست‌ها بود این مساله پیش آمد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینكه در دوره‌های قبل دو یا سه لیست برای شوراها بود، تصریح كرد:‌ به دلیل فراوانی لیست‌ها رای‌های كاندیداهای شكست و این اصلا خوب نیست. چراباید 65 لیست اصلی برای انتخابات شورای شهر تهران داشته باشیم.

چمران با بیان اینكه باید سازمان‌ها و گروه‌های‌ مختلف با یكدیگر تعامل داشته باشند، تاكید كرد: اشتراك زیاد در لیست‌های مختلف خوب نیست با همفكری می‌توان این مشكل را حل كرد تا مردم دچار دردسر نشوند. بیشتر افراد وارد شده به شورای شهر تهران در لیست من بودند و من این مساله را قبول را ندارم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ با اینكه با حضور اندك افراد لیست آبادگران ایران اسلامی انتخاب شما به عنوان رئیس شورای شهر در دور چهارم را چگونه ارزیابی می‌كنید، گفت: نظری ندارنم چون در این مورد اصلا فكر نمی‌كنم تاكنون نیز خود را برای ریاست شورا نامزد نكردم و همیشه دوستان پیشنهاد دهنده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز