خبرگزاری کار ایران

ایجاد واحد افكار سنجی در حج سال جاری

asdasd

در سالهای گذشته طرح هایی به بررسی، میزان رضایت زائران و یا نظرات و پیشنهادات زائرین انجام شده بود، ولی عموماً مقطعی بوده و اكثر آنها پروژه هایی بوده اند كه با هدف خاصی اجرا شده بود

ایلنا: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مركز پزشكی حج و زیارت خبر داد: واحد افكار سنجی به منظور ارتقای سطح خدمات درمانی و بهداشتی در بیمارستانهای مكه و مدینه در حج سال جاری ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا، مظفر متین پور در رابطه با واحد افکارسنجی و اهداف این واحد، گفت: این واحد به عنوان یكی از روشهای علمی در عصر جدید توانسته جایگاه مناسبی در بین نهادها و سازمانهای مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و خدمات درمانی در سطح جهان پیدا كند و یكی از ابزارهای مهم و دقیق و علمی این سازمانها در جهت نهادینه سازی اهداف و خواسته های آنها است.

وی ادامه داد: هدف از تاسیس این واحد ایجاد یك رابطه بین پزشكان، متخصصان مسوولان بیمارستان و مدیران ستادی مركز پزشكی حج و زیارت و زائران محترم و خدمات عرضه شده است و می توان از افكار سنجی به عنوان یك پل ارتباطی جهت نزدیك ساختن آنها به یكدیگر نام برد.

متین پور تصریح کرد: در سالهای گذشته طرح هایی به بررسی، میزان رضایت زائران و یا نظرات و پیشنهادات زائرین انجام شده بود، ولی عموماً مقطعی بوده و اكثر آنها پروژه هایی بوده اند كه با هدف خاصی اجرا شده بود.

وی ادامه داد: تاكنون هیچ واحدی مسؤلیت بخش افكار سنجی را به شكل مستمر و گسترده در ایام حج به ویژه در بخش درمان و بهداشت به عهده نگرفته و نتایج تحقیقات را در سطوح مناسب منتشر ننموده بود. لذا امسال بنا به تاكید ریاست مركز و در پی نشست تخصصی روابط عمومی مقرر شد تا واحد روابط عمومی بیمارستانهای مكه و مدینه به صورت مجزا و در قالب یك برنامه ریزی مشخص این فعالیت را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز