خبرگزاری کار ایران

ملک‌زاده در ورود به سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

زیرساخت‌های گردشگری سیستان و بلوچستان تقویت می‌شود

کد خبر : ۵۷۸۱۰

این استان با توجه به قدمت و برخورداری از تاریخ کهن و همچنین برخورداری از آداب، سنن و رسوم متنوع به عنوان یکی از استان‌های مطرح در حوزه میراث فرهنگی شناخته می‌شود.

ایلنا: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، محمدشریف ملک‌زاده در آخرین روزهای سال ۹۱ و در آستانه سال نو برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان، جمعی از مدیران کل، تعدادی از نمایندگان مجلس، تعدادی از مدیران و مسوولان محلی و جمع کثیری از ریش سفیدان، معتمدین و مردم استان سیستان و بلوچستان در مراسم استقبال از معاون رئیس جمهور حضور داشتند.

ملک‌زاده در ابتدای حضور در سیستان و بلوچستان، این استان را یکی از مستعد‌ترین استان‌ها در حوزه پروژه‌های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و گفت: این استان با توجه به قدمت و برخورداری از تاریخ کهن و همچنین برخورداری از آداب، سنن و رسوم متنوع به عنوان یکی از استان‌های مطرح در حوزه میراث فرهنگی شناخته می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که خودم را جزو مردم این استان می‌دانم به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تمام تلاش خود را برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری این استان و همچنین تکمیل پروژه‌های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌کنم.

معاون رئیس جمهور با حضور در شهر سوخته زابل مورد استقبال گرم و پرشور مسوولان، مردم و ریش سفیدان و معتمدان این شهر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز