خبرگزاری کار ایران

قاضی‌زاده هاشمی خبر داد؛

تصمیمات جدید دارویی دولت/ با ابلاغ حکم زالی برادریمان را ثابت کردیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۱

امروز دیگر دوره شعار تمام شده است، اگر نخواهیم شعار دهیم باید کار کار‌شناسی انجام داده و تصمیماتی عالمانه بگیریم. در این مسیر به زمان نیاز داریم، اما این فرصت زمانی نیز زیاد به طول نخواهد انجامید.

ایلنا: وزیر بهداشت از تصمیمات جدید دارویی در دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز پزشک به جمع خبرنگاران آمد و اظهار داشت: تلاشمان در جهت دفاع از حقوق جامعه پزشکی است اولین اقدام ما است؛ البته امیدواریم جامعه پزشکی نیز حال مردم را رعایت کند.

وی ادامه داد: با ابلاغ حکم دکتر زالی به عنوان ریاست کل سازمان نظام پزشکی از همین ابتدا برادریمان را ثابت کردیم، چرا که دکتر زالی، منتخب و نماینده جامعه پزشکی هستند.

وزیر بهداشت ادامه داد: امروز دیگر دوره شعار تمام شده است، اگر نخواهیم شعار دهیم باید کار کار‌شناسی انجام داده و تصمیماتی عالمانه بگیریم. در این مسیر به زمان نیاز داریم، اما این فرصت زمانی نیز زیاد به طول نخواهد انجامید.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: شاید بخشی از جامعه پزشکی از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار باشند، اما عمده جامعه پزشکی کشور به ویژه جوانان با مشکلات زیادی روبرو هستند. امیدوارم در دولت تدبیر و امید بتوانیم برایشان فکری کنیم. البته مطمئنم که همکارانم با مشکلات فعلی دولت به خصوص تامین منابع آشنا هستند و چندان انتظار ندارند که در کوتاه مدت معجزه کنیم.

وی گفت: در این مسیر سازمان نظام پزشکی و انجمن‌ها به ما کمک خواهند کرد تا بتوانیم حقوق جامعه پزشکی را در قالب بودجه ۹۳ تامین کنیم. امیدوارم بتوانیم در سال آینده خبرهای خوبی برای جامعه پزشکی داشته باشیم.

وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره بیماری‌هایی که از کشورهای همسایه به ایران منتقل می‌شوند نیز گفت: مواردی از بیماری‌ها وجود دارند که سرجمع هزینه‌های وزارت بهداشت را افزایش می‌دهند. این بیماری‌ها از کشورهای مجاور به ایران منتقل می‌شوند. بدون آنکه دستگاه‌های مسئول این هزینه‌ها را برای وزارت بهداشت لحاظ کنند. امیدوارم بتوانیم از وزارتخانه‌های مسئول این هزینه‌های سربار را مطالبه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز