خبرگزاری کار ایران

در حمایت از بیماران ایدزی

کنسرت گروه کر نامیرا در برج میلاد برپا می شود

کد خبر : ۱۳۶۳۵

کنسرت گروه کر "نامیرا" با حمایت از سازمان یو ان ایدز ایران و موسسه فرهنگی هنری ققنوس در حمایت از بیماران ایدزی ایران و جهان برگزار می شود.

 ایلنا:برج میلاد تهران با مشارکت گروه کر "نامیرا" در حمایت از بیماران ایدزی کنسرتی را با عنوان "زمانی برای زندگی" 30 مهر ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می کند.

 به گزارش ایلنا فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران در گفتگو با روابط عمومی این مجموعه فرهنگی- تفریحی با بیان این مطلب گفت: کنسرت گروه کر "نامیرا" با حمایت از سازمان یو ان ایدز ایران و موسسه فرهنگی هنری ققنوس در حمایت از بیماران ایدزی ایران و جهان برگزار می شود.

وی افزود: هزینه های فروش بلیت کنسرت گروه "نامیرا" برای حمایت از بیماران ایدزی جهان و همچنین پیشگیری از انتقال ویروس اچ آی وی از مادر به کودک صرف خواهد شد.

به گفته هوشیار پارسیان کنسرت گروه کر "نامیرا" همراه با اجرای حرکات نمایشی است که مسعود قراگزلو و مرتضی ابراهیمی کارگردانان این بخش هستند و رهبری گروه کر را فرهادهراتی بر عهده دارد.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: موضوعات اجرای حرکات نمایشی و آواهای گروه کر همگی با مضمون بیماری ایدز و مشکلاتی است که بیماران ایدزی با آن مواجه هستند.

کنسرت گروه کر نامیرا یکشنبه 30 مهر ماه ساعت 20 در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید بلیت کنسرت می تواند با شماره 8585 تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز