خبرگزاری کار ایران

از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ اسفند ماه؛

اپرای Gianni Schicchi در تالار وحدت اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۶۸

اپرای کمدی Gianni Schicchi اثر Giacomo Puccini آغاز به کار کرد و برای نخستین بار در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1390، در تالار وحدت تهران به اجرا در آمد.

ایلنا: اپرای"Gianni Schicchi" اثر "Giacomo Puccini" توسط آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی و کارگردانی هادی قضات از 19 تا 23 اسـفند ماه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنسامبل اپرای تهران" به سرپرستی هادی قضـات برای اولین بار در ایران، با اپرای کمدی  Gianni Schicchi اثر Giacomo Puccini آغاز به کار کرد و برای نخستین بار در بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1390، در تالار وحدت تهران به اجرا در آمد. این گروه از خواننده¬های ایرانی، که در داخل و خارج ایران مشغول به تحصیل یا کار حرفه‌ای هستند تشکیل شده است.
هدف از تشکیل این آنسامبل، بازگرداندن و به نمایش گذاشتن این هنر زیبا و با شکوه در دل جامعه فرهنگ دوست و هنرشناس ایرانی است که متأسفانه سالهاست به دست فراموشی سپرده شده و این روز ها شاهد استفاده های سوء از این واژه هستیم.
اجرای اپرای"Gianni Schicchi" اثر "Giacomo Puccini" توسط آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی و کارگردانی هادی قضات از تاریخ 19 تا 23 اسـفند ماه 1391 ساعت 19 در تالار وحدت اجرا خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت تنها از سایت www.iranconcert.com اقدام كنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز