خبرگزاری کار ایران

استقبال چهره‌های ادبی از آنسامبل اپرای تهران

کد خبر : ۵۵۶۵۵

محمد شمس لنگرودی، امیرحسن چهلتن، رضا امیرخانی، فرمان فتحعلیان، نسیم ادبی از جمله چهره‌های فرهنگی و هنری بودند که به تماشای آنسامبل اپرای تهران نشستند.

ایلنا: اپرای کمدی جان اسکیکی اثر جیاموکو پوچینی که به کارگردانی هادی قضات از ۱۹ اسفند در تالار وحدت به روی صحنه رفته است، میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی و سفرای خارجی شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی «آنسامبل اپرای تهران»، محمد شمس لنگرودی، امیرحسن چهلتن، رضا امیرخانی، فرمان فتحعلیان، نسیم ادبی از جمله چهره‌های فرهنگی و هنری بودند که به تماشای این اپرا نشستند.
همچنین توماس بوکس بام سفیر اتریش، لوکا جانسانتی سفیر و کارلو چرتی رایزن فرهنگی ایتالیا، جن پیترجمپرود سفیر نروژ، هاری کمرانین سفیر فنلاند، رزهانس کاردارسفارت سوئیس و سایر اعضای سفارتخانه‌های دیگر در ایران با حضور در تالار وحدت به تماشای این اپرا نشستند.
این اپرا که در بخش رقابتی آوازی بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هم اجرا داشت، داستان پیرمردی به نام دوناتی از یک خانواده اشرافی است که می‌میرد.

میراث‌خوار‌ها در دل از این مرگ شادمانند، اما در شهرهای اطراف شایع شده که دوناتی پیش از مرگ همه اموال خود را به خیریه بخشیده است. جستجو برای یافتن وصیت نامه توسط اقوام آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز