خبرگزاری کار ایران

کنسرت موسیقی آذری ودود موذن در تالار وحدت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۱۲

کنسرت موسیقی ودودموذن، خواننده، نقاش و مجسمه ساز اردبیلی با همراهی گروه «خطایی» از۱۰تا ۱۲ اردیبهشت و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، در تالار وحدت اجرا می‌شود.

ایلنا: کنسرت موسیقی آذری ودود موذن در تالار وحدت با هدف ارائه ا لگویی مناسب و ارزشمند از موسیقی نواحی ایران و با هنرنمایی نوازندگان جوان و پیشکسوت اردبیل وتبریز برگزار می‌شود و در آن، قطعه‌ها و تصنیف‌هایی بیاد ماندنی با تنظیم‌های جدید در مایه‌های شور، بیات شیراز، دلکش و شوشتری به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا، ساری گلین، آلاگوزلوم، شیرین یوخو، گوزلره م سنی و گئتمه گئتمه ازجمله قطعه‌های معروفی است که در این کنسرت اجرا می‌شوند. سیدبهاالدین خراسانی، دیگر چهره پیشکسوت آواز اصیل آذربایجانی اردبیل، هم در این کنسرت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
احمدحضرتی و ایرج عبدالرحیمی به عنوان نوازندگان تار، سعید محمودیان با کمانچه، ساسان قلیزاده با عود، حجت مبذول با قارمون، جلیل حمیدی با ساز بالابان، علی سروری با کلارینت، علی موسوی با پیانو، مهدی دانشور به عنوان نوازنده سینتی سایزر، ائلوین سادات با نقارا، عادل الماسی با قوشانقارا و پیام ترسلی با پرکاشن از نوازندگان گروه خطایی هستند که با ودود موذن، خواننده این کنسرت، همکاری می‌کنند.
ودودموذن، فرزند هنرمند خاندان موذن‌زاده اردبیلی است که پیش از این نمایشگاههای متعدد نقاشی و حجم و کنسرت‌های بزرگ موسیقی را در بسیاری ازنقاط جهان برگزار کرده است.
علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند هم به صورت آنلاین و با امکان انتخاب صندلی به آدرس اینترنتی iranconsert. com مراجعه ویا با مراکز فروش بلیط ققنوس، کافه کافه کهن، نگین و شهرکتاب البرز تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز