خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

فردیس از مدیریت یکپارچه کرج خارج نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۹۷

شهرستان فردیس نیز تحت مدیریت یکپارچه شورا و شهرداری کرج قرار خواهد داشت و تنها ادارات متناظر استانی به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم در این شهرستان مستقر می‌شوند.

ایلنا: استاندار البرز تشکیل شهرستان فردیس را در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: تشکیل شهرستان فردیس از جمله مطالبات مهم مردم طی دهه اخیر بوده است که پس از تشکیل استان البرز به عنوان دومین شهرستان این استان به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا در کرج، اصغر عربیان با بیان این مطلب در حاشیه یادواره «یادهای بی‌ساحل» ویژه گرامیداشت شهید «ایرج خرم جاه» در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تحقق این مهم باعث افزایش ضریب خدمت رسانی به مردم شده و می‌تواند در سایه تعامل و همکاری مدیران کل استانی به جایگاه اصلی خود دست یابد.

وی افزود: شاخص جمعیت به عنوان یکی از آیتم‌های مورد نظر در تشکیل شهرستان فردیس مهم‌ترین عاملی بود که باعث می‌شد مسئولان نتوانند به مطالبات و خواسته‌های به حق مردم پاسخ دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه جمعیت این شهر از چندین استان کشور بیشتر است، خاطر نشان کرد: با توجه به روند رو به رشد جمعیت این شهرستان خدمات رسانی به مردم در حوزه‌های مختلف با مشکلات متعددی مواجه بود که این خلاء نیز با تشکیل شهرستان فردیس برطرف می‌شود.

استاندار البرز در ادامه، با بیان اینکه فردیس از مدیریت یکپارچه کرج خارج نمی‌شود، یادآور شد: جدا شدن فردیس از شهرستان کرج در راستای جدا شدن بخشی از مدیریت یکپارچه شهری نیست.

وی تصریح کرد: شهر ری تهران نیز طی سال‌های گذشته به شهرستان ارتقاء یافت اما مدیریت یکپارچه آن از تهران جدا نشد و شورا و شهرداری آن تحت پوشش شورا و شهرداری تهران ادامه حیات می‌دهد.

عربیان گفت: در این راستا شهرستان فردیس نیز تحت مدیریت یکپارچه شورا و شهرداری کرج قرار خواهد داشت و تنها ادارات متناظر استانی به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم در این شهرستان مستقر می‌شوند.

به گفته وی تشکیل شهرستان فردیس در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه امنیتی می‌تواند موجب افزایش ضریب امنیتی و انتظامی شود. علاوه بر این اختصاص اعتبارات مستقل شهرستانی از دیگر مزیت‌هایی است که می‌تواند بسیاری از نیاز‌ها و مطالبات مردم را در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش‌های زیرساختی برطرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز