خبرگزاری کار ایران

خانه كارگر استان سمنان اعلام كرد:

عزت ایران مصلحت ملت و حكم حكمت در «حضور» است

کد خبر : ۴۵۴۱۴

خانه كارگر استان سمنان، در بیانیه‌ای ضمن تبریك ایام دهه فجر، این ایام را مقطع تابناك رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران اعلام كرد.

ایلنا- سمنان: خانه كارگر استان سمنان، در بیانیه‌ای ضمن تبریك ایام دهه فجر، این ایام را مقطع تابناك رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران اعلام كرد.

كارگران پای از ركاب انقلاب خویش برنداشتند و هنوز بر سر عهدی كه سالیان پیش با مراد بی‌همتای دوران بسته‌اند خاضعانه وفادار مانده‌اند و پایبندی خویش را به خط اصیل انقلاب بارها و بارها به منصه ظهور رسانده‌اند.
خانه كارگر استان سمنان، در بیانیه‌ای ضمن تبریك ایام دهه فجر، این ایام را مقطع تابناك رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران اعلام كرد.
متن كامل بیانیه خانه كارگر استان سمنان به این شرح است: دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناك رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران است كه سال‌های مدیدی آزادی این ملت را به بند كشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی كشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان به فراموشی سپرده بودند.
اقتصاد مقاومتی ملت بزرگ ایران آغاز شده و تحقق این هدف و گذر از این گردنه‌ صعب‌العبور، سختی‌ها و مشكلاتی هم دارد.
در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حالی به استقبال دهه فجر می‌رویم كه وضعیت اقتصادی و فضای كسب و كار رونق چندانی ندارد و تولید ملی و اشتغال به كما رفته است.
دشمن تا دندان مسلح كه گفتمان انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است و در این راه از قربانی كردن بهترین فرزندان این مملكت بهره‌برداری جانسوزی كرده است.
هر چند این ملت آموخته است كه از سرمایه‌های معنوی و انسانی خود جهت حل بحران‌ها ‌‌نهایت بهره برداری را به عمل آورد، اما نباید فراموش كرد مدیران و برنامه‌ریزان می‌بایست با نقشه راهی مشخص از تمام این سرمایه‌ها در زمان و مكان مقتضی استفاده كنند.
با این چشم‌انداز به استقبال آغاز سی و پنجمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌رویم دهه‌ای كه یادآور وحدت كلمه، صداقت در گفتار و عمل به راهبردهای نشات گرفته از اندیشه‌های خدایی است.
علیرغم تمام دشواری‌ها كارگران به عنوان قشر محروم و مستضعف پای از ركاب انقلاب خویش برنداشتند و هنوز بر سر عهدی كه سالیان پیش با مراد بی‌همتای دوران بسته‌اند خاضعانه وفادار مانده‌اند و پایبندی خویش را به خط اصیل انقلاب كه مقام عظمای ولایت راهبری می‌كند بار‌ها و بار‌ها به منصه ظهور رسانده‌اند.
بهمن ماه تجلی عزت و غرور یك ملت است و شایسته است متولیان و دست‌اندركاران نظام شرایط حضور شورآفرین آحاد جامعه را در جشن‌های انقلاب فراهم نمایندو به حول و قوه الهی یك بار دیگر خود و همگان را به حضوری معنادار و پرصلابت در آزمون‌ راهپیمایی در ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات 24 خردادماه سال آینده دعوت می‌كنیم و باور خود را متذكر می‌شویم كه عزت ایران مصلحت، ملت و حكم حكمت در «حضور» است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز