خبرگزاری کار ایران

سند برنامه‌های استانی کاهش خطر حوادث و سوانح و سند برنامه آمادگی و پاسخ هرمزگان تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۴۷۴

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از تدوین سند کاهش خطر حوادث و سوانح و همچنین سند استانی آمادگی و پاسخ استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد حسن زاده اظهار کرد: اثربخشی اقدام‌های دستگاه‌های اجرایی در کاهش خطرات و پیشگیری از حوادث و نحوه هماهنگی بین سازمانی جهت آمادگی مطلوب و پاسخ موثر و به موقع در حوادث و بحران بر اساس این سند‌ها ارزیابی و مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح پژوهشی برنامه‌های استانی کاهش خطر حوادث و سوانح و آمادگی و پاسخ برای استان هرمزگان با توجه به وضعیت این استان برای دوره پنج‌ساله تهیه می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: این سند‌ها از محل اعتبارات پژوهشی استان تامین اعتبار گردیده است.

وی ادامه داد: پس از تهیه طرح پژوهشی مذکور کلیه دستگاه‌های مشمول قانون ملزم به اجرای بی‌وقفه و مستمر این سند می‌باشد.

حسن زاده یادآور شد: براساس این سند می‌توان برنامه تمامی دستگاه‌های اجرایی را برای مقابله با خطرات و کاهش حوادث و همچنین نحوه هماهنگی بین سازمانی را جهت آمادگی مطلوب و پاسخ موثر و به موقع در بحران را ارزیابی کرد و میزان موفقیت دستگاه‌ها را در نیل به اهدافی که در برنامه‌های خود داشته‌اند، سنجید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز