خبرگزاری کار ایران

افزایش مبتلایان کرونا در آران و بیدگل/ تکمیل ظرفیت بستری در بیمارستان سید الشهدا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۱۹

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل، از آغاز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران وبیدگل خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، اعظم باقری با اعلام این خبر گفت: در پی تکمیل ظرفیت و حجم زیاد مراجعه بیماران نیازمند بستری به بیمارستان سیدالشهدا (ع) به عنوان تنها بیمارستان ریفرال کرونا در شهرستان آران و بیدگل بیمارستان ثامن الحجج (ع)  نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا تخصیص یافت.

 وی افزود: اگرچه کمتر از ۲۴ ساعت از پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان می گذرد بخش بستری اورژانس بیمارستان با پذیرش ۱۱ بیمار تکمیل و دو بخش بستری دیگر برای پذیرش افزایش بار احتمالی بیماران آماده سازی شده است.

باقری تصریح کرد: طبقه اول این بیمارستان صرفا به خدمات بستری زنان، زایمان و نوزادان اختصاص دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در این شهرستان، همچنان میزان بستری‌ها بیش از موارد سرپایی است، بیان کرد: روزانه ۱۰ الی ۲۰ بیمار جدید بستری و ۱۵ تا ۲۰ بیمار ترخیص می‌شوند.

باقری ادامه داد: در حال حاضر در مجموع ۱۳۵ بیمار در حوزه این شبکه در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ، 5 بیمار در ICU بستری‌اند.

وی یادآور شد: این اقدام با حمایتهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طی هفته های اخیر در تامین منابع و تجهیزات مورد نظر حاصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز