خبرگزاری کار ایران

کشف 12 تن روغن خوراکی و بیش از 4 هزار لیتر گازوییل احتکار شده در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۸۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: 12 تن روغن نباتی و همچنین 4 هزار و 500 لیتر گازوئیل احتکار شده در استان اردبیل کشف و محتکران به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش ایلنا، علی رحیمی آذر با اعلام این خبر افزود: بازرسان تعزیرات حکومتی در راستای پایش بازار و نظارت بر انبارهای کالا، به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با اشاره به اینکه اقلام موجود در انبارها تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است، بیان کرد: تمامی اقلام موجود در انبارها در سامانه جامع تجارت ثبت شده و کمترین تخلف زیر نظر بازرسان است و در این باب هیچ مسامحه‌ای را با کسی نخواهیم داشت‌.

این مسئول اظهار کرد: به همت این بازرسان امروز در اردبیل محتکران ۱۲ تن روغن خوراکی شناسایی و در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی اردبیل به پرداخت 4 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و الزام به توزیع کالای احتکار شده در شبکه رسمی محکوم شدند.

رحیمی آذر گفت: از ابتدای امسال بیش از ۶۵ فقره پرونده احتکار کالاهای اساسی با ارزش بالای ۲۰ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی تشکیل و در اسرع وقت همگی مورد رسیدگی واقع و حکم محکومیت محتکرین صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی و با هدف کنترل کالاهای قاچاق و برخورد با اخلالگران اقتصادی 4 هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز کشف و پس از معرفی متهمان، موضوع در شعبه تعزیرات حکومتی اردبیل مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته او، در این پرونده نیز متخلفان پس از احراز تخلف، به پرداخت مبلغ بیش از 4 میلیارد ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز