خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور وارد هرمزگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۷۳

احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران لحظاتی پیش در محل کانون زلزله در غرب استان هرمزگان حضور یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احمد وحیدی وزیر کشور و محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران لحظاتی پیش در محل کانون زلزله در غرب استان هرمزگان حضور یافت.

تمامی منازل روستای کلاتو آسیب دیده است

محمد اسفندمهر بخشدار مهران شهرستان بندرلنگه، عنوان کرد: زمین لرزه های بامداد امروز افزون بر روستای سایه خوش باعث تخریب شماری از منازل مسکونی در روستاهای کلاتو، حنادان و نرمستان در منطقه دهستان دژگان بخش مهران شده است، همه ۳۵ خانه واقع در روستای کلاتو بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیده‌اند.

خسارات وارده به سایت پرورش میگو سایه خوش بسیار بالا است/نیاز فوری به برق رسانی و ماشین آلات راه‌سازی 

مدیر کل شیلات هرمزگان امروز به همراه تیم اعزامی شیلات استان در منطقه زلزله زده شهرستان‌های بندرلنگه و خمیر به منظور ارزیابی خسارت حضور یافت.

عبدالرسول دریایی افزود: در پی وقوع  زلزله  ۶.۳ دهم ریشتری بامداد امروز در مناطق غربی استان مجموعه شیلات هرمزگان از همان ساعات ابتدایی با حضور تیم اعزامی شیلات استان در محل، ضمن کمک به امداد رسانان، اقدام به ارزیابی اولیه خسارت وارده به تاسیسات آبزی پروری و شیلاتی این شهرستان کردند.

مدیر کل شیلات هرمزگان در پایان اضافه کرد: در بررسی اولیه خسارات وارده به سایت پرورش میگو سایه خوش بسیار بالا و در حال حاضر نیاز فوری به  تعمیر  پایه های برق و ماشین آلات راه سازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز