خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

70 نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۴۶

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان ۷۰ نقطه حادثه‌ خیز وجود دارد.

به گزارش ایلنا، علی حیدری با اشاره به اینکه ۷۰ نقطه حادثه‌ خیز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌ها و ۴۰ نقطه حادثه‌خیز در شهرهای چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

وی افزود: با رفع نقاط حادثه‌خیز و سامان‌دهی جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری چهارمحال و بختیاری آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای کاهش چشمگیری خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد ترکیب جغرافیایی چهارمحال و بختیاری کوهستانی است و هوای سردسیری، محدودیت‌های شغلی و بالا بودن نرخ بیکاری از مشکلات مطرح این استان به‌شمار می رود.

وی یادآور شد: در این راستا دولت سیزدهم توزیع عادلانه امکانات، تجهیزات و اعتبارات در مناطق محروم مانند چهارمحال و بختیاری را در دستور کار قرار داده است.

حیدری تسریع در روند تکمیل جاده اصفهان - بروجن -لردگان - خوزستان را ضروری اعلام و تأکید کرد: با تکمیل این جاده مسافت استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب حداقل ۲۰۰ کیلومتر کوتاه‌تر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز