خبرگزاری کار ایران

تشریح چگونگی محاسبه قبوض جدید مشترکین شرکت گاز آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۳۹

سخنگوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: قبوض دوره جدید گازبهاء که باعث تعجب مشترکان شده است، قبوض تشویقی و کنترلی است.

به گزارش ایلنا، یوسف عبدالله نژاد، بیان کرد: هیات دولت پاییز امسال نرخ جدید تعرفه‌های گاز را که به صورت پلکانی در نظر گرفته شده است را اعلام کرد و طی آن ۱۲ پله‌ مصرفی برای مشترکان در نظر گرفته شد.

عبدالله نژاد ادامه داد: مطابق این تعرفه پلکانی، پله‌های یک تا سه کم مصرف بوده و اگر مصرف‌ آنها در ایام بسیار سرد سال، مصرف گازشان حداکثر ۷۰ درصد الگوی متعارف مصرف (سقف پله سوم جدول) باشد، گازبهای‌شان صددرصد رایگان خواهد بود.

به گفته وی، پله‌های چهار تا ۱۰ پرمصرف و ۱۱ تا ۱۲ نیز بدمصرف تعریف شدند.

سخنگوی شرکت گاز آذربایجان غربی، در این تعریف پلکانی، استان‌ها اقلیم‌بندی شدند و نرخ گاز استان‌های سردسیر نسبت به استان‌های گرمسیر ارزان‌تر در نظر گرفته شد.

عبدالله نژاد افزود: بر اساس قبوض دوره جدید، ۱۵ درصد مشترکان گاز آذربایجان‌غربی کم مصرف بوده و هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند، ۳۳ درصد مطابق الگوی مصرف می‌کنند و ۵۲ درصد نیز بیشتر از الگو مصرف می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مشترکانی که به قبوض جدید خود معترض‌اند می‌توانند برای ثبت شکایت به آدرس s-bazresi.nigc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز