خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

۴۷ پروانه بهره برداری بخش صنعت و معدن در ایلام صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۷۴۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در سال جاری زمینه اشتغال ۷۱۸ نفر فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، رضا محمدرحیمی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از تعهد اشتغال ایجاد شده برای این سازمان در استان از ابتدای امسال تاکنون محقق شده است، اظهار داشت: ۴۷ پروانه بهره برداری بخش صنعت و معدن در استان امسال با اعتبار ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال صادر شد که زمینه اشتغال ۷۱۸ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان صمت یکی از تاثیرگذارترین سازمان‌ها در زمینه اشتغالزایی  به شمار می‌رود، افزود: تعهد اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام برای سال جاری ۲ هزار و ۶۵۰ نفر بود که از ابتدای امسال تا ۲۰ بهمن در مجموع ۲ هزار و ۲۲۶ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

رئیس سازمان صمت ایلام یادآور شد: ۸۵ درصد اشتغال تعهد شده در این استان تاکنون محقق شده و پیش‌بینی می‌شود این مقدار تا پایان امسال به ۱۰۰ درصد برسد.

محمدرحیمی تاکید کرد: شهرستان‌های دهلران و ایوان بالاترین میزان اشتغال ثبت شده را بر اساس سامانه رصد در استان ایلام داشته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجاری ایلام برگزاری مستمر نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را از اصلی‌ترین راهکار‌ها برای شناسایی مشکلات تولیدکنندگان و حل آن‌ها برشمرد و گفت: امسال ۵۲ جلسه این نشست در استان برگزار شد که در نتیجه آن ۲۳۰ پرونده بررسی و ۳۰۸ مصوبه به تصویب اعضا رسید.

محمدرحیمی اظهار داشت: ۱۹۷ مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان امسال عملیاتی شده که ۶۴ درصد مصوبات را شامل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز