خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور؛

از فرزندان کار آفرین استان خراسان رضوی تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۱۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان‌ رضوی گفت: در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، توجه به نسل نوجوان و جوان فعال مورد تاکید قرار گرفته و اینکه فرزندان کارآفرینان در دوران جوانی که بهترین دوران زندگی است، وقت و شور جوانی خود را به اقتصاد کشور اختصاص می دهند، بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر فرشچی طوسی در آئین تقدیر از فرزندان کار آفرین استان، افزود: بنا به پیشنهاد معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی مقرر شد طی برگزاری مراسم مختلف در مراحل مختلف در کل استان از کارآفرینان و فرزندان آنان که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی، مدیریت کسب و کارها را برعهده گرفته اند، قدردانی شود که این نشست امروز سومین اقدام در این حوزه است.

وی ادامه داد: هم اینک نسل‌های دوم و سوم از کارآفرینان وارد عرصه مدیریتی حوزه صنعت استان شده و عملا مدیریت واحدهای تولیدی را برعهده گرفته‌اند و حین کسب تجربه در کنار والدین خود چرخ تولید را می چرخانند ، که این اقدام بسیار قابل تقدیر و شایسته است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با استمداد طلبیدن از فرزندان کارآفرینان برای ارتقای سطح تولید استان گفت: حضور نسل جوان و نخبه در مدیریت واحدهای دانش بنیان در شهرک های صنعتی به دانش افزایی در سطح واحدهای صنعتی کمک می‌کند اما در راستای دانش بنیان شدن واحدهای موجود نیز نیازمند همیاری و تجربه کارآفرینان پرسابقه استان هستیم.

در پایان این مراسم از به همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و  شرکت شهرکهای صنعتی خراسان‌رضوی از فرزندان جمعی کارآفرینان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز