خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

فعالیت ۴۵۳ صندوق اعتبارات خرد زنان عشایر در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۸۲

مدیرکل امور بانوان سازمان امور عشایر ایران گفت:در راستای توانمندسازی زنان عشایر کشور ۴۵۳ صندوق اعتبارات خرد زنان عشایر فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا، فریده موسوی در حاشیه بازدید از نوروزگاه عشایری بروجرد با بیان اینکه عمده فعالیت صندوق های اعتبار خرد زنان عشایر تولیدات صنایع دستی، محصولات و تولیدات تبدیلی و گیاهان دارویی است ، اظهار داشت :با توجه به طرح‌های چهارگانه تدوین و آمادگی حمایت از تولید کنندگان و تسهیلگران حوزه زنان عشایری وجود دارد.

وی افزود: در شهرستان بروجرد نیز باتوجه به ظرفیت یابی و پتانسیل یابی در این شهرستان امادگی هر گونه همکاری در خصوص تشکیل صندوق های اعتبارات خرد زنان عشایری است.

 مدیر کل امور بانوان و زنان عشایر کشورادامه داد: برای بروجرد در صورت درخواست از طریق زنان عشایری امادگی تاسیس و راه اندازی صندوق را داریم و برای حمایت نیز می توانیم از محل صندوق کارآفرینی امید در قالب تسهیلات تا مبلغ ۲۰۰میلیون تومان همکاری داشته باشیم.

 موسوی گفت: در صورت داشتن زنان فعال کار آفرین و تسهیلگر نیز امادگی پرداخت تسهیلات از محل های دیگر را نیز داریم.

وی افزود: طبق هماهنگی های بعمل آمده با ستاد خدمات سفر شهرستان بروجرد و به منظور ارائه محصولات روستایی و عشایر برای مسافران نوروزی نوروزگاه عشایری در میدان آیت الله بروجردی برپا شده است.

موسوی تاکید کرد: این اقدام ضمن ایجاد جذابیت های گردشگری شهرستان برای مسافران نوروزی، فرصتی برای ارائه محصولات تولیدی عشایر و صنایع دستی آنها است تا با فراهم کردن زمینه فروش آنها رونقی بر معیشت عشایر و تولید کنندگان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز