خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خبر داد؛

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم»

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۲۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: ۱۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در قالب اجرای مرحله دوم طرح «قرار دوازدهم» امروز در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است.

به گزارش ایلنا از شفت، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در حاشیه برگزاری مرحله دوم طرح «قرار دوازدهم» در آستان بقعه متبرکه سلطان پیر حسن شفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح به نام مبارک امام زمان (عج) است که روز دوازدهم هر ماه و با مشارکت مهدی یاوران، استفاده از ظرفیت خیرین، موقوفات دارای نیات منطبق و نذورات بقاع متبرکه به نیازمندان اهدا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه از آغاز مرحله دوم طرح قرار دوازدهم امروز ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در نقاط مختلف گیلان توزیع شده است، گفت: برای تهیه این تعداد بسته معیشتی ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر اینکه از ابتدای اجرای طرح قرار دوازدهم مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات دارای نیات مرتبط در حوزه دارو و درمان هزینه شده است، افزود: در این مرحله علاوه بر بسته‌های معیشتی، شش جهیزیه به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان تهیه و با مشارکت مؤسسات خیریه در اختیار نوعروسان گیلانی قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اضافه کرد: در این طرح برای ترک اعتیاد مبلغ ۱۵ میلیون تومان و ۷۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد تومان و نیز ۸۰ هزار پرس نان به ارزش ۳۰ میلیون تومان در استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در طرح مهدی یاوران، ۲ میلیارد و یکصد میلیون تومان با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه و خیران و هیئت امنای بقاع متبرکه در اختیار نیازمندان در سراسر استان قرار داده شده است.

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر اینکه شهرستان شفت به صورت پایلوت برای اجرای مرحله دوم قرار دوازدهم انتخاب شده است، گفت: هدف نهایی این طرح محرومیت زدایی از مناطق پیرامونی بقاع متبرکه به تناسب نیاز افراد کم توان مالی و جسمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز