خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

گذرنامه زیارتی اربعین در ادارات پلیس گذرنامه مرکز استان ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۶۲۴

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان کرج گفت: متقاضیان سفر اربعین حسینی (ع) با مراجعه به درگاه پلیس من یا دفاتر پلیس+۱۰ در مراکز استان‌ها می‌توانند نسبت به دریافت گذر نامه زیارتی خود اقدامات لازم را داشته باشند.

به گزارش ایلنا از البرز، یحیی رمضانی در ارتباط با دریافت گذرنامه سفر اربعین، اظهار کرد: متقاضیان سفر اربعین حسینی(ع) طبق مصوبات ستاد مرکزی اربعین و به منظور تسهیل شرایط سفر با مراجعه به درگاه پلیس من یا دفاتر پلیس+۱۰ می توانند نسبت به دریافت گذر نامه زیارتی خود پیگیری کنند. 

وی بیان کرد: افراد برای دریافت گذرنامه زیارتی اربعین می بایست ابتدا  در سامانه سماح ثبت نام و از طریق مراجعه به درگاه پلیس من و یا مراجعه حضوری به ادارات پلیس گذرنامه مرکز استان نسبت به اخذ گذرنامه موصوف اقدام کنند.

رمضانی تصریح کرد: افرادی که بیش از دو سال از اعتبار گذرنامه آنان گذشته نیز می توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح با مراجعه به ادارات پلیس گذرنامه در مرکزیت استان نسبت به اخذ مهر تمدید گذرنامه خود اقدامات لازم را به انجام رسانند. 

گذرنامه زیارتی اربعین و یا ممهور کردن و تمدید اعتبار گذرنامه های منقضی صرفا برای سفر به کشور عراق تا پایان ماه صفر اعتبار داشته و برای هرگونه سفر در غیر ایام اربعین و یا به سایر کشورها الزاماً گذرنامه بین المللی معتبر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز