خبرگزاری کار ایران

شهردار اصفهان مطرح کرد؛

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، بخشی از هویت اصفهان شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۸۷

شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از یک رخ داد ساده به یک هویت برای شهر اصفهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی قاسم زاده در نشست خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان اظهار داشت: امسال با همکاری آموزش و پرورش، شاهد حضور انبوه دانش آموزان در سالن های سینما خواهیم بود.

وی ادامه داد: به دلیل برگزاری جشنواره در فصل مدارس و حضور دانش آموزان در مدرسه، در تعاملی که با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان داشتیم، قرار شد امکان حضور دانش آموزان در مقطع صبح برای تماشای فیلم در سالن های سینما فراهم شود.

شهردار اصفهان خاطر نشان کرد: خوشحالیم که بعد از دوران گذار شیوع کرونا، شاهد برگزاری دوباره این جشنواره در اصفهان هستیم.

وی یادآور شد: جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان از یک رخ داد ساده به یک هویت برای شهر اصفهان تبدیل شده است، چراکه عده زیادی از شهروندان خاطرات خوشی را از برگزاری این جشنواره در ذهن دارند و این یعنی هویت.

قاسم زاده با اشاره به المپیاد فیلم سازی کودک و نوجوان تصریح کرد: تا کنون 400 اثر در این حوزه به دبیر خانه ارسال شده و علاقمندان تا 13 آبان برای ارسال آثر خود فرصت دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز