خبرگزاری کار ایران

شناسایی و معرفی استعدادهای ۴۸۰ محله کم‌برخوردار کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۷۳

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از شناسایی و معرفی استعدادهای ۴۸۰ محله کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش ایلنا، یاسر اشراقی، معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از شناسایی و معرفی استعدادهای ۴۸۰ محله کم‌برخوردار خبر داد و گفت: استعدادها و برترین‌های ۴۸۰ محله کم‌برخوردار ۳۱ استان کشور در دو رده سنی کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی شدند.

اشراقی که در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد سخن می‌گفت، تاکید کرد: این مسابقات به همت بنیاد ۱۵ خرداد و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با هدف شناسایی استعدادهای برتر جوامع محلی و محله‌های کم‌برخوردار سراسر کشور و آموزش و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت انجام کار‌های گروهی برگزار شد و بیش از ۱۸ هزار کودک و نوجوان در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال در قالب پنج هزار و ۶۶ تیم در آن شرکت داشتند.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: این مسابقات با شعار ایران جوان در سه سطح محلی، استانی و ملی برگزار شد.

وی استعدادیابی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و تصریح کرد: قرار است کودکان و نوجوانان برگزیده توسط استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال به تیم‌های ملی و لیگ‌های مختلف کشور معرفی شوند.

اشراقی با تاکید بر تداوم برگزاری مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: این مسابقات سال آینده نیز در سطوح و رده‌های سنی مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود که فراخوان شرکت در این مسابقات از طریق رسانه ملی، سایت‌های خبری، جراید کثیرالانتشار و شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در پایان تاکید کرد: بنیاد در دور جدید فعالیت‌هایش و در راستای تحقق ایران جوان، شناسایی، رشد و توانمندسازی استعدادها را در دستور کار خود دارد. به همین منظور، استراتژی‌ برگزاری رویدادهایی مانند مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد، دیده شدن هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان مستعد فاقد امکانات است تا امکان استعدادیابی آن‌ها در یک فضای سالم و بدون انحصار فراهم شود و ادامه‌ یابد.

گفتنی است، مراسم اختتامیه و فینال دومین دوره مسابقات استعدادیابی جام شهدای ۱۵ خرداد با حضور علی آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار، حمیدرضا علیان‌زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو کمیته فنی مسابقات و محمدحسین رحمانی خلیلی مدیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد و از تیم‌های اول تا سوم در هر رده سنی تقدیر شد.

به گزارش فارس؛ در این مسابقات در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال تیم‌ علمدار اصفهان قهرمان و تیم‌های شهید شهابی‌پور هرمزگان و شهدای بیسیم تهران دوم و سوم شدند و در رده ۱۵ تا ۱۸ سال نیز تیم شهدای محمودآباد کهگیلویه و بویراحمد قهرمان و تیم‌های شهید کیانی خوزستان و شهید بصیری آذربایجان عنوان‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. همچنین به تیم‌های اول تا چهارم هر دو رده سنی به ترتیب ۶۰۰، ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز