خبرگزاری کار ایران

توضیحات دادستان درباره ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۸۹

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره ماجرای قصور پزشکی و کمای دختر ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه توضیح داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در این رابطه اظهار کرد: حدود یک ماه پیش دختربچه‌ای ۱۰ ساله‌ جهت عمل جراحی انحراف چشم به همراه والدین خود به یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه مراجعه می‌کند. 

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام فرآیندهای اداری عصر روز بعد از مراجعه، بیمار ۱۰ ساله به اتاق عمل می‌رود و در اواخر عمل جراحی بنا به اظهارات پزشک معالج و بیهوشی، بیمار ناگهان دچار کاهش ضربان قلب شده که بلافاصله اقدامات اولیه برای احیاء او صورت می‌گیرد، اما دچار ایست قلبی شده که با انجام اقدامات احیاء مجدد ضربان قلب و تنفس بیمار باز می گردد، ولی به کما می‌رود. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد:  با انتقال بیمار به بخش مراقبت‌های ویژه، پدر و مادرش هم در محل حیاط بیمارستان مستقر شده و کماکان پیگیر وضعیت فرزندشان می‌شوند. 

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود ۲۰ روز پدر بیمار در حیاط بیمارستان دچار ایست قلبی شده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد. 

کریمی در ادامه بیان داشت به‌رغم اینکه هنوز از سوی این خانواده شکایتی مطرح نشده، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و بررسی قصور پزشکی احتمالی در دست اقدام است که به محض مشخص شدن موضوع اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز